Niu Jork!

No i cóż, Witam Was w Nowym, oby dla Nas szczęśliwym, 2013 roku! :))
w tym Roku życzę Wam spełnienia zarówno siebie jak i własnych marzeń oraz zdrowia, które mi ostatnio jakoś nie dopisywało.

Ja weszłam w ten Rok bardzo dobrze, u boku ukochanego w domu. Na następny rok zaplanowaliśmy bal przebierańców. Jeśli, któraś z Was była w tym roku lub poprzednim na tego typu zabawie chętnie poczytam o wrażeniach i przebraniach jakie gościły na imprezie. :)
Na blogu w 2013 roku nie brakuje mi 3!
Mam 333 obserwatorów (bardzo Wam dziękuję!:*), a to jest moja 300 notka.

Jak z postanowieniami? 
Obiecałam sobie między innymi
 1) mniej się lenić, 
2) być bardziej systematyczna
 i wreszcie 3)wrócić do fotografii, gdyż w tym roku bardzo, ale to bardzo się zapuściłam (fakt ten wiąże się z punktem numer 1. :o)



Jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku Kochane! :))

Komentarze

  1. Tobie również wszystkiego co najlepsze w 2013 roku ;* i wytrwałości w postanowieniach :)

    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  2. szczęśliwego i oby postanowienia doszły do skutku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak weszłam na Twojego bloga od razu zwróciłam uwagę na liczbę obserwatorów 333, gratuluję :)
    Trzymam kciuki, żeby leń z Tobą nie wygrał, bo uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia :)
    Ja 2 lata temu miałam bal przebierany, było super, byłam the red quenn :P

    a grzaniec galicyjski uwielbiam :P :P :P

    OdpowiedzUsuń
  4. oj myślę, że na pewno rozgrzał, a jak nie rozgrzał to chociaż ukoił pragnienie :P :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie również wszystkiego najlepszego w 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje :)
    Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też postanowiłam mniej się lenić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne postanowienia no i życzę abyś je wypełniła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie także wszystkiego co najlepsze w nowym roku :) i życzę powodzenia w trzymaniu się postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bal przebierańców to świetna sprawa :)
    Gratuluję 300 notki! :) I trzymam kciuki za Twoje postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z 1 i 2 też się zgodzę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. czyżby szczęśliwa trójka? :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Łooo 300 notka, gratuluję !
    U mnie to dopiero początki :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne. :) Muszę kiedyś kupić taki pędzelek i spróbować tej metody.

    Z tego co widzę, bierzesz udział w konkursach, dlatego też zapraszam Cię na moje rozdanie. Do wygrania m.in. kosmetyki Miyo: http://kkamilaa.blogspot.com/2013/01/urodzinowy-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty