20 stycznia 2013

Który podkład wybrać?

Dziewczyny, z racji, że rossmann znów zaszalał i dał nam okazję zakupu podkładów -40% chcę się zaopatrzyć w jeden bądź dwa.
Zależy mi przede wszystkim by dobrze krył.
Polecicie jakiś? 
Cerę mam normalną, ze skłonnością do przesuszenia w okolicach nosa.

Obecnie używam Pierre Rene skin balance (klik) oraz Max Factor Lasting Performance (klik)
Myślę nad Rimmelem Match Perfection (klik)
Na pewno nie chcę żadnego z Bourjois (jakoś mnie nie przekonują) i z L'Oreala (zraziłam się po True Match).



źródło: grafika google.

28 komentarzy:

  1. Tak, polecam Bourjois. czemu Ci nei pasowały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, co jest z Bourjois? Zaczęłam się zastanawiać nad jej produktami...

      Usuń
  2. ja mam problem pomiędzy Rimmelem Match Perfection a bourjois healthy mix :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie uzywam więc nie pomogę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie Rimmel Match Perfection to porażka. Zero krycia i do tego jest całkowitym żółtkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nadal szukam swojego ideału i nie jestem w stanie Ci polecić żadnego dobrego podkładu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam Revlon Colorstay. Dobrze Maluje i kryje. Ale czy jest obecny

    rossmanie? Jeszcze nigdy nie widziałam a bardzo bym chciała go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chętnie się dowiem jaki podkład polecacie bo również planuje z zakup, z takiej promocji grzech nie skorzystać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam dylemat co wybrać a muszę bo mój podkład się skończył :D



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem zakochana w swoim lumene i robię zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja polecam podkłady Catrice :) szczególnie ten matujący. Fajnie utrzymuje się na twarzy, nie spływa, nie zapycha, nie ciemnieje :) i nie jest drogi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rimmel jest do bani!! Mam go (na szczęście kupiłam na dużej promocji) i nawet po zastosowaniu kremu nawilżającego i bazy on podkreśla suche skórki, których nie mam po żadnym innym produkcie. Bardzo ciężko go dobrze rozprowadzić, robi brzydkie plamy i nieładnie wygląda przy linii włosów. Mam cerę normalną z małymi niedoskonałościami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Long lasting performance max factor :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 40 %!!! MotherFather a ja mam upatrzyony Maybelline!!! Kurteczka to muszę koniecznie napaść na jakiegoś Rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam identyczny problem więc nie pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja z takich typowo drogeryjnych miło wspominam właśnie Twojego Max Factora i Rimmel każdą wersję oprócz tej matującej :) obecnie używam minerałki a okazyjnie Estee Laduer.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam dokładnie ten sam problem;) Z mojej strony mogę Ci polecić nieśmiertelny Revlon CS:) Dla mnie niezawodny, ale teraz szukam następcy, bo już mi się znudził trochę;) Dziewczyny polecają też podkłady mineralne Lily Lolo. Mam na nie chrapkę straszną, ale poczekam na jakiś zastrzyk gotówki;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wstawiłam wczoraj komentarz, ale przerwało mi neta i w końcu nie wiem czy poleciał... więc powtórzę się najwyżej :)

    Miałam Lasting Performance MF. Długo byłam z niego zadowolona bo ładnie krył (a wówczas miałam naprawdę sporo do ukrycia) i nie robił przy tym maski, ani nie "odkładał się" w okolicach nosa. Przegnałam się z nim jednak, bo bardzo ciemniał na twarzy (a ja jestem blada). Ogólnie polecam :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tych miałam ten z L'oreal i Rimmel i jak bym drugi raz kupowała to chyba Rimmelem Match Perfection. Ale moim ideałem jest Revlon Color Stay :)

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O tym z Manhattanu słyszałam sporo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama zastanawiam się nad tym jaki podkład kupić:P

    OdpowiedzUsuń
  21. jak podkłady to tylko z Rimmela :d

    OdpowiedzUsuń
  22. Podkład tylko Revlon Colorstay - mój numer 1 ;) zapraszam do obserwacji mojego bloga http://miska93.blogspot.com/ ja już obserwuję Twojego;) pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Ci bardzo za komentarz i za radę;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja Ci polecę Revlon Colorstay ale jego niestety nie ma w rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja używam L'Oreal Infallible i jestem z niego zadowolona :) ale lubi podkreślać suche skórki :/

    OdpowiedzUsuń