Kolejna współpraca.

Jak wspominałam w jednej z poprzednich notek (klik) nawiązałam współpracę z kilkoma firmami, kolejną z nich jest PILOMAX.
Kosmetyki PILOMAX'u przeznaczone są do regeneracji  włosów zniszczonych inwazyjnymi zabiegami (suszenie gorącym powietrzem , prostowanie, farbowanie, trwała ondulacja itp.) oraz zanieczyszczeniami środowiska.
Paczuszkę otrzymałam w sobotę, ale dostęp miałam do niej dopiero po weekendzie. :)

Paczuszka była bardzo dobrze zapakowana, a w jej odpakowaniu pomogły mi małe, niecierpliwe rączki!
Do testów otrzymałam:
Kamille Wax - regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych.

I 5 próbek:
Szampon do włosów głęboko oczyszczający, szampon pielęgnacyjny - łupież tłusty, regenerująca maska do włosów zniszczonych - wypadanie włosów, maska do włosów zniszczonych i ostatnia taka jak maseczka.

Bardzo dużym zaskoczeniem było dla mnie, że firma zagłębiła się w mojego bloga, gdyż o kolor włosów ani ich stan zdrowotny się nie pytali, a maskę dobrali idealnie! 
Bardzo duży plus!
Serdecznie zapraszam na ich stronę (klik) i fanpage na facebooku (klik)


Komentarze

  1. Firma Ci zaproponowała współpracę czy Ty wyszłaś z tą inicjatywą?

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje, bardzo fajna wspolpraca;) czekam na efekty
    zapraszam na rozdania na moim blogu;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy Ci za,to podziękują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o to gratuluję współpracy ;)



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  5. Taką współpracę,to ja rozumiem :> Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te maski mają dobrą opinię, z pewnością pomogą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne są te produkty do włosów :) Także mam takiego małego pomocnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy:) I czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dostałam od nich paczuszkę i muszę przyznać, że faktycznie trafili w potrzeby moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty