Jasny, grudniowy blondzik.

Cześć!
Końcem grudnia farbowałam włosy, standardowo jasny blond z ciemniejszymi pasmami + kilka pasem naturalnych - tym razem byłam bardziej zadowolona niż poprzednim (aczkolwiek wtedy również mi się podobały. :) ) Pod ostrza poszły też końcówki, ale ile cm mi Pani Monika ucięła - nie wiem, gdyż nawet nie patrzyłam żeby nie rozpaczać, ale po sobie zbyt dużej różnicy w długości nie widzę. :)
Niestety nie potrafię robić sobie zdjęć aparatem większym od moich dłoni! :o
Dlatego musicie mi wybaczyć większość zdjęć nieostrych.
Jedne robione są 01.01 w sztucznym świetle, a drugie dzień później w świetle dziennym.


 Uciekam na uczelnie, dziś na szczęście tylko 2 godzinki wf i do domu! :)
Miłego dnia Wam życzę!

Komentarze

  1. jaśniutkie włoski! blondzik jak się patrzy
    miłego dnia Kochana

    jeśli znajdziesz wolną chwilę zapraszam Cię serdecznie na mojego nowego bloga o zdrowym trybie życie
    no-pain-no-gain-s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz te kudełki :)
    farbujesz za każdym razem u fryzjera? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się średnio taki kolor podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ci w tym blondzie :)
    Pozdrawiam ;**
    milciamoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor- piękne włoski ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor < 3 Sama myślałam nad blondem jednak postanowiłam wrócić do mojej czerwieni kiedy tylko będę miała możliwość :D
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty