French z czarnym zdobieniem.

Sesja, sesja. Brak czasu na wszystko. A żeby pazurki nie czuły się zaniedbane i kilka dni nie chodziły w obdartym lakierze, ufundowałam im delikatny frenczyk ze zdobieniem. (wszystko hybryda)
Skórki jeszcze dojdą do ładu (a uwierzcie mi, że na żywo ich tak nie widać, aparat złośnik podkreślił co brzydkie!:)), środkowy przed wizytą się jeszcze podłamał, ale z racji, że nie podobają mi się kwadratowe paznokcie, to pozostał on sam jeden - do urośnięcia taki. ;)
Ja osobiście jestem bardzo zadowolona.



 Pozdrawiam Was cieplutko! :)

Komentarze

  1. Te zdobienia wyglądają jak malutkie tatuaże :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się z tatuażami skojarzyło :D
      Ładnie się prezentują, taki delikatny mani na codzień :)

      Usuń
  2. Cudeńko. Eleganci i szykowny. Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam koleżankę z wizażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klasyczne i śliczne. Takie właśnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe :):)
    Uwielbiam takie pazurki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne! Dobrze zrobiłaś, że nie zrównałaś wszystkich paznokci z tym środkowym, bo rzeczywiście dłuższe i mniej kwadratowe wyglądają znacznie lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. elegancko wygladaja
    zapraszam na rozdania;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podobają . Też nie lubię kwadratowych, preferuję migdałki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładniutki :) Ja ostatnio próbowałam sobie zrobić jakiegoś profesjonalnego frencha, ale coś mi nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentują się idealnie :)
    A ten wzorek rysowałaś czy to są naklejki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie robiłam paznokci ja, tylko dziewczyna, która sie tym zajmuje. :)
      wzorek jest ręcznie rysowany. :)

      Usuń
    2. wow szacun dla tej dziewczyny :)
      wykonania pierwsza klasa :)

      Usuń
  11. Piękne :) uwielbiam takie paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne paznokcie, wzorek jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są prześliczne <3 Wzorek bardzo klimatyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądają! Lubię takie delikatne zdobienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak nie skromnie mówiąc ja też się sobie bardziej w blondzie podobam i o wiele lepiej się czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie paznokcie są przedewszytkim ładne i wygodne ;) ja w zasadzie paznokcie robię tylko przy okazji większych imprez ale zazwyczaj wyglądają one podobnie do Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny :) ja ostatnio moje pazurki podcięłam na zero bo mi na kciukach w połowie popękały :( :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty