Stan paznokci - 02.12.2012

Grudzień postanowiłam poświęcić moim paznokciom, które ostatnio w miarę dobrze wyglądają, ale okazem zdrowia nie są. Nie są już papierkami, ale o złamanie im nietrudno. Dlatego znów powróciłam do eveline, odżywki diamentowej, gdyż ta 8w1 jakoś się nie polubiła z moimi paznokciami, a może na odwrót? Moja zmora: przebarwienia, więc przez najbliższe tygodnie, jeśli mi się uda to do Świąt na paznokciach będzie gościł tylko kolor mleczny, ale nie będę postępowała wg instrukcji, tj. nakładała codziennie jednej warstwy, a po 3/4 dniach jej zmywała. Zrobię to po swojemu. :)

Stan paznokci na dzień dzisiejszy jest taki. Serdeczny i mały jeszcze pójdą pod pilnik do skrócenia.


Pozdrawiam Was cieplutko!
grimagee

Komentarze

  1. Ja teraz ścięłam wszystkie na zero, żeby równo rosły i były mocniejsze :) Co jakiś czas tak robię. Po ścięciu lekko piłuję końcówki i nakładam jakąś odżywkę, najczęściej Eveline właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez 2 tygodnie rosną na taką długość, jak Twój na małym paluchu mniej więcej :)

      Usuń
    2. Szybko rosną, ale też szybko się łamią... Jak już osiągnę wymarzoną długość, to musi jeden trachnąć, a wtedy muszę już obciąć wszystkie :(

      Usuń
  2. śliczne masz pazurki - nie wolno narzekać ;;) no ale powodzenia ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ;( bo pięknie Ci rosły :) no to powzmacniaj odżywkowo :* i powodzonka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się tych odżywek boję, za dużo złych rzeczy o nich się chyba naczytałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych z Eveline... Niektóre dziewczyny pisały, że przy dłuższym stosowaniu wręcz bolała je płytka, kilka dorobiło się jakiś przebarwień... Czytałam też jakąś analizę składu i niezbyt ciekawa ona była :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba też powoli się uzależniam od niego, uwielbiam to uczucie chłodzenia na ustach :)
    Lakier niedługo pokażę na pazurkach, właśnie przed chwilą pomalowałam nim sobie paznokcie, jak dla mnie wygląda bardzo ładnie, ale ja to jestem maniaczka fioletu i dziwne byłoby to jakby mi się nie podobało :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uważam, że i tak wyglądają nie najgorzej:) a czy to prawda, że odżywki eveline szkodzą?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest tak źle, jak Ci się wydaje ;) Moje są jeszcze krótsze, bo poleniłam się spiłowywać i ścięłam... Teraz okropnie się rozdwajają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goła na rękach, to mało powiedziane, ja czuję, jakby ktoś uciął mi po kawałeczku palca :D

      Usuń
  9. Ogarnę tylko 2 zaliczenia w szkole i myślę, że będę częściej się tu udzielała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty