Płyn do jamy ustnej - Sachol fresh.

Dzięki portalowi Uroda i zdrowie miałam możliwość przetestowania płynu do płukania jamy ustnej - Sachol Fresh.
Do testów zgłosiłam się bez żadnego zastanowienia, bo o jamę ustną dbam bardzo, bardzo! Sama pasta to dla mnie za mało. Więc jakie miłe było zaskoczenie, gdy dostałam e-mail zwrotny, że otrzymałam możliwość przetestowania 200 ml buteleczki płynu.

Buteleczka jak napisałam wyżej ma pojemność 200 ml ( jest również dostępna buteleczka o pojemności 500 ml), czyli jest mała i poręczna. Do tego dołączona jest zatyczkamiarka, która ułatwia nam nie dość, że równomierne użytkowanie płynu to zapobiega dostawaniu się bakterii do buteleczki, gdyś nie pijemy wtedy z gwinta. Zalecana miara przy jednorazowym płukaniu to 15 ml. Jak dla mnie było to w sam raz. Płyn mieści się w przezroczystej buteleczce, także wiemy kiedy zbliża się denko.
Bardzo istotne jest to, że płyn nie zawiera alkoholu, więc w buzi nie jest żrący - aczkolwiek tutaj ja się chyba różnię od większości dziewczyn, gdyż ja bardzo lubię ten ostry smak w buzi!

Kolor jest niebieski/lagunowy czyli przyjemny dla oka. Zapach jak dla mnie jest niezbyt wyczuwalny, lekko może czuć mentol.

Smak, tutaj niestety się zbytnio nie polubiliśmy, chyba przez ten dość mocno wyczuwany mentol. Po użyciu pasty białej perły smak był dla mnie okropny  i był nie do wytrzymania. Inaczej sprawa się ma po wypłukaniu na goło lub parę minut po umyciu zębów, wtedy smak nie jest taki wyczuwalny, ale jednak nadal jak dla mnie niesmaczny (o ile tak mogę powiedzieć o płynie).
zdjęcie polecam powiększyć.

Działanie, czyli to co najważniejsze! Sprawdza się! Oddech jest świeży, dziąsła nie są wysuszone, a jama ustna nawilżona. Po wypłukaniu buzi nie czujemy suchości, co jest częstym przypadkiem po płynach czy pastach do zębów.

Produkt dostępny jest w aptece w cenie ok 16 zł za mniejszą pojemność i ok 30 zł za większą.

Czy polecam, owszem.



Dziękuję raz jeszcze portalowi uroda i zdrowie oraz Pani Małgosi za możliwość przetestowania lagunowego płynu! :)




Otrzymanie tego produktu do testów nie wpłynęło w żaden sposób na moją opinię.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty