21 grudnia 2012

Pakowanie...

Jak Wam idą przygotowania do Świąt?


20 komentarzy:

  1. Ja już mam ubraną choinkę, spakowane prezenty...a miasto wyłączyło wodę, więc nie pogotuje sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj kochana ja codziennie dokupuję nowe prezenty... ja i moj narzeczony :) nie wiem czy skończę.... mam już piękne ozdobne torebki i papiery.... ale pakować zacznę dopiero jak już będzie wszystko.... nigdy nie mogę się zebrać z wcześniejszym kupieniem prezentów, ponieważ najchętniej wręczyłabym je od razu po zakupie.... :p taka jestem niecierpliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ubrałam choinkę, jutro idę jeszcze kupić resztę prezentów .

    OdpowiedzUsuń
  4. Już spakowałam swoje prezenty. Ależ się przy tym denerwowałam... Nic nie chciało się zginać tak, jak ja bym tego chciała.

    OdpowiedzUsuń
  5. im bliżej świąt tym więcej pracy, ale nie narzekam :) jest ok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że Nika będzie lekarką ^^

    Heniu ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie tylko! Po tej Gwiazdce nabędzie co najmniej 2 zawody! :D

      Usuń
    2. kasjerka i kelnerka. :D

      Usuń
  7. Niedługo idę ubierać choinkę, prezenty spakowane, jeszcze brakuje mi tylko kilku drobiazgów. :)

    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo ja już prezenty zapakowałam, nawet dałam niektórym osobom :)
    Ale jakoś nie czuję tego klimatu...

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe no dzięki dzięki, już się wyspałam :P
    Muszę też coś pomyśleć o jakimś zapakowaniu prezentów, chociaż znając mnie, będę to robiła w pośpiechu w ostatniej chwili :P :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prezenty spakowane czekaja na wigilę a choinka jeszcze nie ubrana:-)
    ale do jutra tylko bo dzisiaj do mnie przyjechała żywa, świeża lasem pachnąca:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmm....u mnie wszystko juz spakowane ...prawie - zabrakło mi kąska papieru żeby opakować jeszcze jeden perfum ;-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO cóż , chyba troche papieru sobie pożyczę z pracy - tam też pakujemy na gotowe prezenty ;-)

      Usuń
  12. Właśnie skończyłam pakować prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie prezenty już zapakowane :)

    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Prowadzisz ciekawego bloga, dodajesz ciekawe posty!
    Chętnie z Tb pokoresponduję. ♥
    Szczegóły na moim blogu: http://hoe-e.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. a muszę przyznać, że nawet dobrze :) prezenty są, posprzątane jest, teraz tylko zakupy :D

    OdpowiedzUsuń