Jolly Jewels - pytanie o zmywanie!

Polubiłam go bardzo.
Nakłada się go bez problemu, trwałość też jest dobra.
Na paznokciach wygląda pięknie, i to właśnie przez niego złamałam swoje postanowienie o niemalowaniu paznokci do Świąt o którym pisałam tutaj (klik)
Niestety wczoraj przy zmywaniu myślałam, że stracę wszystkie włosy.
Dla mnie to był jakiś koszmar! Lakiery brokatowe to przy nim dla mnie pikuś.
I tu kieruje pytanie do dziewczyn, które radzą sobie ze zmywaniem lakierów Jolly Jewels bezproblemowo:
JAK WY TO ROBICIE?!


Kusi mnie zakup jeszcze jednego, góra dwóch, ale nie kupię ich dopóki nie nauczę się go zmywać. :x

Komentarze

  1. Kochana, polecam baze z Essence "peel off base coat" za ok. 9,90 :) rozwiąże Twój problem ze zmywaniem!

    zapraszam do siebie :* makiazas23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm nie mia.lam jeszcze okazji go testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnego więc nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie strasz mnie, bo ja zamówiłam 4 :P Ale raczej będę je stosowała tylko do ozdabiania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W essence jest baza typu peel of nie trzeba zmywać tylko ściąga się cały lakier z paznokcie, świetna sprawa i kosztuje koło 10zł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam tego lakieru ale mam essence circus confetti i zmywam go tak że trzymam wacik, schodzi lakier ale zostaje brokat i ten brokat lekko ścieram pilniczkiem papierowym, wtedy brokat odpada i jeszcze raz poprawiam zmywaczem :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. poszukaj sobie o metodzie foliowej ;)
    podobno jest świetna ;D

    tu jest fajnie opisana:
    http://planet-quera.blogspot.com/2012/02/tutorial-zmywanie-paznokci-metoda.html

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepiej chyba będzie jak nasączysz waciki zmywaczem, owiniesz wokół paznokci i zawiniesz je folią aluminiową :) i zostawisz na kilka minut.

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.youtube.com/watch?v=KzGn2FaRd3I ja w ten sposób zmywam i wszystko świetnie schodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie mam tego lakieru, ale może baza, którą ostatnio opisała Anitk4 Ci pomoże, tutaj masz link :) http://anitk4.blogspot.com/2012/12/baza-pod-lakier-peel-off-z-essence.html Nie będziesz musiała zmywać i może samo odejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kupiłam ostatnio lakier z brokatem, ale przez to zmywanie ograniczyłam malowanie nim paznokci. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ojoj. życzę Ci żebyś odkryła jak go zmywać :) ja się niestety na paznokciach słabo znam

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładny ten lakierek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zmywanie takich cudaków skutecznie mnie do nich zniechęca :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł z folią również polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wacik ze zmywaczem i dookoła folia aluminiowa. 10min i po lakierze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty