5 listopada 2012

Zakopane dzień 5.


Zakopane dzień 1.
Zakopane dzień 2.
Zakopane dzień 3. 
Zakopane dzień 4.

Dziś mam dla Was przedostatnią porcję zdjęć z pobytu w Zakopanem, ilość zdjęć znów nie będzie mała.
Zdjęcia można powiększać - polecam otwieranie w nowej zakładce.

Czwartek to wycieczka na Kasprowy Wierch.
Na górę wyjechaliśmy kolejką (ok 25 minut?) i już po paru minutach mogliśmy podziwiać piękne widoki!
 I wyjechaliśmy! :)
Człowiek podobno uczy się na błędach, my też tego dnia się nauczyliśmy jednego - wyjeżdżając na taką wysokość bierz ze sobą zawsze ciepłą bluzę/kurtkę! Wiatr był ogrooomny!
Dolina pięciu stawów.
 Po takich kamyczuniach schodziliśmy. Stopy bolały szalenie!
 Wracaliśmy Psią Trawką z miłymi ludźmi, którzy zaproponowali Nam "podwózkę" do centrum.
Zgadzając się na to, My laicy, nie wiedzieliśmy, że można tak szybko biec (czyt. iść zwykłym krokiem fanatyka turysty) po kamieniach, kamolach, kamyczkach!
 I Krupówki - miejsce w którym byliśmy codziennie po kilka razy. Albo zaczynaliśmy Naszą wędrówkę tam albo kończyliśmy.

A poniżej kilka sposobów dorobienia sobie kilku groszy w Zakopanem.
Ten Pan grał, a psina tak genialnie się wyginała, "tańczyła"!
(ode mnie plus za pomysł!)
7 zł lub 10 zł za zdjęcie w poniższym psem, który był ładny ze względu na rasę i beczkę, ale okropnie znudzony, nienadający się do tego typu "pracy".
Właścicielka psa o mało co mnie nie pożarła na tych Krupówkach jak zobaczyła, że robię psu zdjęcie ZA DARMOCHĘ! 
Pies, koala czy świstak. Ich nie brakuje na Krupówkach.
Pamiętam, któregoś dnia szłam po południu z chłopakiem Krupówkami i zaczepił mnie ŚWISTAK, przytulił się do mnie, dał mi na łeb kapelusz i pozował, a chłopakowi kazał robić zdjęcie. A, że mi się nie uśmiechało płacić za takie coś mu o tym mówię, a świstak do mnie : "Na szyi wisi aparat za xyz pieniędzy (tu mnie zaskoczył za podanie dość zbliżonej ceny sprzętu) a Tobie szkoda 10 zł za zdjęcie?! " Oburzył się i poszedł! :D
Tak, dobrze Wam się wydaje, to jest podobno HELLO KITTY! :x
Chłopak bardzo ładnie grał, duuuży talent!
Odsyłam na youtube poniższego mężczyzny, wpiszcie Michal Cvoliga! :)
Pomysł turysty na dorobienie kilku groszy! :)
:)
I to co Nam podobało się najbardziej! :)

Miłego wieczoru życzę! :*      

6 komentarzy:

  1. teeeż bym chciała w góry jechać, nie byłam jeszcze nigdy. :(:(

    OdpowiedzUsuń
  2. niezapomniany pobyt :) piękne widoki i na krupówkach można czas zabić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Niestety nie udało mi się pojechać w góry na jesień, czekam więc do wiosny z utęsknieniem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello Kitty wygląda jak jakiś bazgroł ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Uwielbiam góry i krajobrazy!
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam góry, ale stety niestety oglądać tylko na zdjęciach. Morze górą:D
    Hello kitty w ogóle co pokemon:D czy to polska wersja?

    OdpowiedzUsuń