Różane rozdanie u grimagee.

Przygotowałam dla Was małe rozdanie.
Do wygrania są kosmetyki z różanej serii Wibo.
Nowe, nieużywane - tyle co do swatchy.


W skład wchodzi:

  • Rose Eye Liner - liner do oczu (odcień: grafitowy)
  • Tempting Lips - pomadka do ust
  • Sparkling Rose Kiss - różany błyszczyk do ust
  • Rose Nail Polish -  lakier do paznokci nr
  • Nail Polish Remover Pat - zmywacz do paznokci w płatkach
  • Rose Blusher - róż do policzków

2 konieczne warunki, aby wziąć udział w rozdaniu:

  • Trzeba być obserwatorem publicznym mojego bloga. (będę to bardzo dokładnie sprawdzała!)
  • Odpowiedzieć na pytanie: Z czym kojarzy Ci się zapach róży.



Jak zwiększyć swoje szanse? (nieobowiązkowe!)
  • Dodać notkę z linkiem i zdjęciem do rozdania. (+1 los) - (nie wymagam nowego posta, wystarczy napomknienie o rozdaniu wraz ze zdjęciem i linkiem do tej notki)
  • Dodać informację o rozdaniu wraz ze zdjęciem na pasek boczny. (+2 losy) 
  • Dodatkowy los otrzymują osoby, które obserwowały mnie do tej pory. (+1 los) -ostatnią obserwatorką jest 
    Kraina testów ...






zbliżenia:                                                                     

Regulamin:
Zastrzegam sobie zmianę regulaminu w trakcie jego trwania.

  1. Zgłaszając się do rozdania akceptujesz niniejszy regulaminu oraz wymienionych  w nim zasad rozdania.
  2. Zwycięzca nie ponosi żadnych kosztów - koszty przesyłki pokrywam ja. 
  3. Udział w rozdaniu mogą brać tylko osoby posiadające blogspota i piszące w miarę regularne notki.
  4. Rozdanie trwa w dn. 06.11.2012 - 30.11.2012 do północy.
  5. Nagroda będzie wysłana tylko i wyłącznie na terenie Polski w przeciągu 14 dni od ogłoszenia zwycięzcy.
  6. Dane (imię, nazwisko, adres zamieszkania) zostaną użyte tylko i wyłącznie na potrzeby rozdania.  
  7. W rozdaniu może wziąć udział osoba pełnoletnia bądź posiadająca zgodę opiekuna/rodzica. 
  8. Rozdanie odbędzie się tylko wtedy gdy zgłosi się do niego minimum 30 osób.  
  9. Blogi które nie wezmą udziału w rozdaniu to: blogi rozdaniowe oraz takie na których nie ma żadnych notek, takie na których od bardzo długiego czasu nie pojawiła się nowa notka.  
  10. Wszelakie pytania kierować proszę na: sylwia_k7@wp.pl
*pomadka została delikatnie uszkodzona(dotknięta zatyczką) przy fotografowaniu kosmetyków (zdjęcie poniżej).
Postaram się to jakoś wynagrodzić. Natomiast jeśli nie pasuje Ci taki układ to po prostu nie bierz udziału w rozdaniu.


Formularzyk do wypełnienia:

Komentarze

  1. Bardzo fajny zestaw, a z racji że nic nie miałam z tego to się bardzo chętnie zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kosmetyki chyba warto wziąć udział ;D
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobione:)
    Śliczne kosmetyki^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobione ;D
    + jako obserwująca napisałam dominika_1810, a ma być dominika1810 jak coś :)
    oglądnęłam bloga i muszę z ciekawości zapytać jakiego aparatu używasz, bo zdjęcia idealne ;D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia na moim blogu są robione albo Nikonem d5000 albo Sony h10. :)

      Pozdrawiam, grimagee.

      Usuń
  5. Zgłosiłam się, szczęściu trzeba pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłosiłam się :)
    zdążyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że drugi raz mi się uda coś u Ciebie wygrać :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty