Morroccanoil ulubieńcem.

Dzisiaj same ochy i achy, bo jak nie zachwalać takiego produktu?
Czyli jak olejek arganowy zawładnął moim sercem.

                                                                          Morroccanoil                                                           

                                                            Co obiecuje producent:                                                          
Naturalne, jedwabiste włosy z błyskotliwym połyskiem.
Olejek ma przywrócić do zdrowego stanu uszkodzone włosy.


                                                                    Sposób użycia:                                                                
Po umyciu szamponem i ich wypielęgnowaniu należy nałożyć małą ilość (miarkę każdy musi wyznaczyć pod długość swoich włosów) na dłonie i delikatnie wetrzeć w wilgotne włosy, najlepiej same końcówki! 

                                                                  Opakowanie:                                                                   
 Jest to solidna butelka ze szkła bursztynowego, w miarę przezroczysta, więc stan olejku widać bez problemu. Posiada pompeczkę.

                                                                      Wydajność:                                                                   
Z racji, że używamy go naprawdę bardzo mało to 100ml starczy tam na bardzo długo i jeszcze dłużej! Ja go używam od kilku miesięcy jakieś 2-3 razy w tygodniu a mam jeszcze 1/3 buteleczki.
 (Często używa go też moja babcia)

                                                              Nawilżenie i połysk:                                                              
Idealne, widoczne już po kilku użyciach.


                                                                   Konsystencja:                                                                  
Rzadka, bardzo leista; dłonie po nim się nie kleją.

                                                                  Rozczesywanie:                                                                 
Mam dość długie włosy, które uwielbiają się plątać i rozczesanie ich bez użycia tego olejku jest niemalże wyczynem. Także krótko mówiąc: jest rewelacyjny.

                                                                        Zapach:                                                                       
Piękny i trwały. Na włosach pozostaje pewien czas, dopóki włosy nie przesiąkną innym, intensywniejszym zapachem.

                                                                     Co więcej?                                                                     
Olejek:
- nie zwiera alkoholu.
- nie obciąża włosów.


Cena: ok 30£
Pojemność: 100 ml.
Dostępność
: Tutaj nie mam pojęcia, na pewno na stronach internetowych.
Czy kupię ponownie:
Tak.



 Rozdanie. [klik]
Pytania. [klik]

Komentarze

  1. Drogie to to strasznie, ale dla takich efektów chyba warto tyle wydać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również bardzo lubię ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam ;D

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do sklepu : H&M, New Yorker, C&A
    lub
    Cropp. :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz w końcu przestać spamować?

      Usuń
  4. Czyli to taki preparat na końcówki??

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena wysoka! Jakbym miała większe problemy z włosami to bym się skusiła, a tak to chyba się obejdę bez:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj koniecznie musisz się wybrać :) Ja w rzeszowskim nie byłam, a jestem bardzo ciekawa jak tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno miałam kupić ten olejek, też mam problem z rozczesywaniem i pewnie niedługo się skusze na ten specyfik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta jaka spamiara! :D
    Dzięki za zgłoszenie konkursowe :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jego miniaturkę, zapach jest przepiękny, a włosy po nim sypkie i miękkie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty