essence nr 43, zwany kameleonem.

"Stara" kolekcja Essence, Colour & Go to zdecydowanie coś co uwielbiałam.
Za masę kolorów, za cenę, za pojemność, za łatwość nakładania, za szybkość wysychania, za wytrzymałość na paznokciach!
Ubolewam, że już zostały wycofane ze sprzedaży, w ramach buntu nie zakupię ani krzty ich nowej serii lakierowej! a co!

Na poniższych zdjęciach lakier essence nr 43, Where is the party, który na paznokciach gości od niedzieli i myślę, że jeszcze z dwa dni pogości, bo starte końcówki na żywo nie są tak mocno widoczne jak na zdjęciach.

Na początku średnio byłam do niego przekonana, ale z racji, że wybrał mi go chłopak to zakupiłam, a dopiero po kilku dniach na paznokciach polubiłam. :)

Jak widać kolor na paznokciu od butelkowego koloru się nie różni. :)


Rozdanie. [klik]
Pytania. [klik]


Komentarze

  1. Oooh, podoba ki się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest :) i ma fajną nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny kolor :D

    Może masz ochotę na zakupy? U mnie do wygrania bon na zakupy do takich
    sklepów jak : C&A, H&M, New Yorker czy Reserved :) Zapraszam :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor ! Ładne masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kameleon jak ta lala:) Piekny efekt na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście ma w sobie coś z kameleona.
    Ach Ci faceci :)
    Ja dłuższy czas miałam problem z kominem, nie mogłam wybrać.., w końcu mąż któregoś dnia nic mi nie mówiąc pojechał i wrócił właśnie z kominem. Na początku tak przyznam szczerze średnio mi się podobał, a teraz śmigam jak głupia, i nie wyobrażam sobie, że mogłabym mieć inny. Czasami warto posłuchać tej drugiej połówki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie aktualnie również gości na paznokciach ten kolor, ale już w nowej wersji :D
    i nawet udało Ci się uchwycić kolor na paznokciach! ze mną coś lakier nie chciał współpracować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, a właściwie podobają, odcienie tego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny! Taki kameleonek :)
    Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny kolor! Naprawde super. Zapraszam na mojego raczkujacego bloga: http://moj-kosmetyczny-punkt-widzenia.blogspot.com/ wszelkie wskazowki mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty