16 października 2012

Zakopane dzień 4.

Zakopane dzień 1.
Zakopane dzień 2.
Zakopane dzień 3.


Dzisiaj przychodzę do Was z czwartym dniem wakacji. Jako, że jesień za oknem, to może miło się będzie oglądało zdjęcia z upalnych dni. :)\

Uprzedzam, że będzie dużo zdjęć!

Na czwartek mieliśmy w planach Kasprowy Wierch. Wstaliśmy ok 9, po 10 byliśmy na miejscu. No cóż, zastaliśmy taki widok:

Wizja stania w kolejce ok 5-6 godzin Nas przerosła i plany się zmieniły. 
Wyruszyliśmy najpierw na Gubałówkę:
  Lubicie watę cukrową? :)

A tutaj poznajcie Kubę, który dzielnie pozował ze mną do zdjęć. Mogłam go tulić, głaskać i cackać, a on i tak wytrwał przy zdjęciach! :)
Stwierdzam, że w Zakopanem pająki są gigantyczne, więc nie mogłabym tam mieszkać ! :D
 (zdjęcia i tak tego nie oddadzą)
 Przejechaliśmy się też koleją linową na Polanę Szymoszkową (celem było tylko i wyłącznie zobaczenie widoków, nie oddalaliśmy się wod wyciągu)
 Wróciliśmy do centrum.
 Ale żeby nie zmarnować dnia to przeszliśmy się spacerkiem do Doliny Strążyskiej.

 Gdy już doszliśmy do celu czekała na Nas ogromna psina (witała każdego kto przyszedł na Strążyską), umorusana jak ta lala, ale i tak piękna! (zdjęcia to fragmenty pełnych kadrów)

 I na koniec wyjechaliśmy na Wielką Krokiew:

 I powrót do domu :)


   Miłego wieczoru Wam życzę! :)

9 komentarzy:

  1. Super zdjęcia:)
    Fajnie, ze je dodałaś:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale kolejka!!
    Super zdjęcia :) Aż mi się moja podróż poślubna przypomniała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia:)Uwielbiam Zakopane. Prędko tam się nie wybiorę, ale mam nadzieję, ze kiedyś uda nam się z mężem wybrać na wycieczkę właśnie tam:) pozdrawiam i życzę udanego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne widoki, ostatnio miałam przyjemność na takie popatrzeć na dodatek zaliczyć szlifa w górach, tak to jest jak się jest ofiarą losu :p
    ale psy to piękniaste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie byłam w Zakopanem, a tymi zdjęciami zachęciłaś mnie bardzo, bardzo :)
    pająk okropny, nie bałaś się, że jakimś sposobem wejdzie na Ciebie?
    Kubuś jest cudowny, ja też chcę go wyprzytulać i wytarmosić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, byłam :)
    Byliśmy też wtedy po słowackiej stronie Tatr - cudowne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo dziękuję Kochana, poprawiłam już! haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcie pająka mogłaś sobie darować! :P już chcę tam jechać! nie ze względu na pająka - kocham Zakopaane :) od dziecka tam jeździłam z rodzicami :)

    OdpowiedzUsuń