22 października 2012

Wrześniowe włosy.

Cześć! :)
Jak Wam minął weekend?
Ja wczoraj prawie cały dzień spędziłam na wsi, nawet nie wiecie jak to uwielbiam! Cisza, spokój, i zwierzaki!!! :D
Niedawno wróciłam z uczelni, a zaraz znów uciekam do mojego podopiecznego<3, dlatego szybko wrzucam dawno zaplanowany post : włosy sprzed miesiąca.
Będąc końcem września u fryzjera podcięłam sobie końcówki, więc są na długość plus/minus 2 cm krótsze.

Kolor jest jeszcze sprzed farbowania. 
Włosy są wyprostowane.



          Buziaki!                        

12 komentarzy:

  1. masz śliczne włosy, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) Wracam do blondu - to już postanowione! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna blondynaaaaa :D
    zostałaś u mnie otagowana, proszę zerknij ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. oj mimo obcięcia masz długie włosy , bardzo ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne, gładkie, wygladaja na zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz śliczne te włoski!
    chyba nie są zbyt grube? ale widać że są takie delikatne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałabym mieć takie długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaaakie długie:) Nic tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja chcialabym miec takie koncowki :D

    OdpowiedzUsuń