23 października 2012

TAG - blogowe sekrety!

Dziękuję Wam za miłe komentarze pod poprzednim postem. :)

Wczoraj zostałam oTAGowana przez rudaa12 do dwóch tagów. :)
Także szybciutko odpowiem dzisiaj na jeden z nich, "Moje blogowe sekrety".

Zasady:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na tag.
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty? 
Bloga prowadzę od kwietnia 2011, ale dopiero w marcu tego roku zaczęłam prowadzić go w miarę systematycznie. :) Notki dodaję zazwyczaj co drugi dzień, chociaż czasami zdarzają się 2-3 notki jednego dnia.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Jak tylko mam włączony komputer to zakładkę 'blogspot' odświeżam bardzo często. I tak, blogspot jest jedną z pierwszych otwieranych zakładek po włączeniu przeglądarki.

  3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Z rodziny wie tylko mama i kuzynka, a ze znajomych wiedzą tylko osoby najbliższe.

 4. Posty jakiego typu interesują Cie najbardziej u innych blogerek?
O jej masa tego! Uwielbiam przeglądać posty gdzie są stepiki odnośnie fryzury, makijażu czy paznokci; posty życiowe bardzo lubię i oczywiście recenzje kosmetyków. 

 5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Jedynie czego zdarza mi się zazdrościć to dziewczynom mieszkającym w UK dostępu do pewnych sklepów, w tym TKmaxx<3!

 6. Czy zdarzyło Ci się kupić kosmetyk tylko po to, by zrecenzować go na swoim blogu?
Tak, choćby w ostatnim czasie maseczek, które i tak odsprzedałam cioci! :)

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy.
Jeśli już coś mi się spodoba i kupię to, to tylko dlatego, że akurat tego potrzebuję, a pochlebne opinie przychylają do tego by akurat wypróbować ten a nie inny produkt.

 8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Życia mojego nie zmieniło, aczkolwiek dzięki blogowaniu poznałam kilka fajnych osób, z którymi pewnie nigdy w życiu bym nie pisała gdyby nie blogspot.

 9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z życia.

 10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak, że chciałaś go usunąć?
Nie, samiutkie początki były trudne, wiadomo, ale usunąć go nie chciałam.


Do zabawy taguje:
http://ambasadorka-testerka.blogspot.com
http://bambusowy-raj.blogspot.com
http://immenseness.blogspot.com
http://modawedlugkasi.blogspot.com
http://nataliawabich.blogspot.com

(kolejność alfabetyczna)

10 komentarzy:

  1. Dziękuję :*
    Z chęcią odpowiem na Tag.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny Tag niektóre odpowiedzi są mi bardzo bliskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zazdroszczę blogerkom z UK słodyczy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez zazdroszcze innym - wlasnie dostepu do kosmetyków, ktorych ja nie moge kupic... bo ich u mnie nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  5. oh tag ode mnie, jak miło ,że odpowiedziałaś :* najbardziej podoba mi się odpowiedź 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Polsce też znajdziesz TK-maxxa:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała przyjemność po mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń