Moje włosy w pigułce - TAG.

Zostałam oTAGowana przez rudaa12, dziękuję! : )

Zasady :

 -Odpowiedzieć na 13 pytań
- Otagować 5 blogerek, i je o tym poinformować 
- Podziękować nominującemu na blogu :-)

1.Twój naturalny kolor włosów :
Blond.

2.Twój aktualny kolor włosów :
Blond, z pasemkami. 

3.Aktualna długość Twoich włosów:
Do połowy pleców. [klik]

4.Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy :
Do pasa.

 5. Jak często podcinasz końcówki:
Rzadko, co 3-4 miesiące.

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane:

Proste.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy:

Nie mam bladego pojęcia. ;x

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.)

Ciężko mi powiedzieć, ale raczej normalne.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny:

Włosy myję co drugi dzień i używam wtedy albo odzywki albo maski, na końcówki dodaję olejek bez spłukiwania. Czeszę je tylko i wyłącznie grzebieniem, po szczotkach mi się elektryzują jak szalone.

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itd.):

Deszczu - od razu są oklapnięte; wiatru - plączą się jak szalone; suszarki - używam jej bardzo rzadko, a i tak wiem, że je krzywdzę.

11. Co lubią Twoje włosy (nawilżanie, olejowanie, itp.):

Być rozpuszczone, wtedy są takie swobodne! :D Nawilżenie, odżywienie itp.

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura:

Loki  na całej głowie [klik] lub loki z prostymi pasemkami [klik]

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały:

Myślę, że bardzo by mnie nie okrzyczały :) Jedynie co to mogłyby mi powiedzieć, że chcą częściej być rozpuszczone!



TAGuję 5 moich TOP komentatorek:
  1. mentoska 
  2. Viola
  3. Kasia
  4. Immenseness
  5. Plotkara

Komentarze

  1. a moje pewnie chciałyby być spinane bo ciągle rozpuszczone chodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. napisałaś,że po szczotkach włosy elektryzują Ci się jak szalona, a mi od dawna zimą włosy dawały popalic. Może to wina tego,że szczotkuję je?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądnęłam fotki, masz śliczne włosy! Marzeniee, moje się okropnie puszą:\
    Dam znać oczywiście, wypróbuję sobie na wolnym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już brałam udział w tym TAGu i odpowiadałam, w każdym bądź razie dzięki za "nominację" :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty