gadaninka + zapowiedź.

No cóż jesienne choróbsko dopadło mnie! Od kilku dni moje zatoki szaleją! A samopoczucie nie miało siły zupełnie na nic! Ale już jest dużo lepiej! :)
Ale wiecie co Wam powiem? Bycie chorym ma swoje plusiki!
Wczoraj po zajęciach przyjechał do mnie chłopak obładowany zakupami! Umilił mi wieczór moimi ulubionymi smakołykami ! Zastanawiam się tylko z czym zjeść ananasa? Zazwyczaj jadłam go samego bez dodatków, ale mam ochotę go jakoś urozmaicić, polecicie coś? :)



Malutka zapowiedź na wieczorny post:

Komentarze

  1. Wracaj do zdrowia :*

    Ananasa możesz zrobić w cieście: np. ciasto naleśnikowe robisz trochę słodsze, dorzucasz wiórki kokosowe, obtaczasz w tym plastry ananasa i na patelnię :slina: tak samo możesz zrobić masę innych owoców
    kurczę, sama bym coś takiego zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki żeby choróbsko sobie poszło gdzie pieprz rośnie :) a w międzyczasie samych przyjemności i słodkiego lenistwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. udostępnione, ananasa zjedz samego, z niczym mi jakoś nie pasuje :P a torba bez ćwieków będzie nuuudna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jem ananasa z pizzą albo z kurczakiem i sosem! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. tru tut tu tu uu mini przepis na słodką przekąskę ;-)
    -rozpuść łyżkę masła na patelni
    -do rozpuszczonego masła dodaj łyżke mleka
    -następnie wsyp 1/2 łyżki kakao
    - zamieszaj dokładnie
    - do powstałego sosiku wrzuć na chwilę kawałki /plastry ananasa i na bieżąco polewaj sosikiem czekoladowym
    - następnie wyjmij ananaski i zjedz ;-)


    Zamiast ananasa można użyć banana , który smakuje jeszcze lepiej w tym przepisie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toż to jest tak pyszne ,że na samą myśl jestem bombardowana przez ślinianki ;-D

      Usuń
  6. Potwierdzam, pizza z pomidorami, serami, kurczakiem i ananasem jest pyszna. Ja ananasa uwielbiam nieprzetworzonego, więc dokupiłabym winogrono, porządny żółty ser w kawałku i zrobiła szaszłyki owocowe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty