Doba w Krakowie.

Kraków. 
Jedno z moich ulubionych polskich miast.
Przypuszczam, że usadowiłabym się tam bardzo chętnie.
Nie wiem co on w sobie takiego ma, ale wracam tam tak często jak tylko się da.
W czwartek z rana mamy tam do załatwienia bardzo ważną sprawę, a że trasa nocna pociagiem to nie to co lubię, to wyjeżdżamy jutro w południe. A jak wykorzystać pół wolnego dnia? Oczywiście, że na zakupy(kurtko zimowa i torebko - uśmiechnijcie się do mnie!) i spacer po rynku!
Mam nadzieję, że wrócę ze sporą porcją zdjęć! 
Trzymajcie się i do zobaczenia aż za 2 dni!! :)


poniższe zdjęcie pochodzi z sylwestrowego wieczoru 2011/2012.

Komentarze

  1. Super :)
    A masz jakiś sprawdzony nocleg w Krk??

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na fotki, bo do Krakowa mam daleko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkam w Krakowie od urodzenia :) to fakt że ma w sobie coś magicznego.

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham KRAKÓW! mam do niego tylko 2 godz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham Kraków, jako rodowa krakowianka :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci fajnie *.* Kraków jest chyba na pierwszym miejscu w mojej liście polskich miast, które marzy mi się zwiedzić. Jeeeeju, tak mi się podoba to miasto, że masakra, fajnie, że Ty masz okazję tak często w nim być :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty