2 września 2012

Wakacyjne denko.

Dzień dobry! :)

Mam mnóstwo porobionych zdjęć, które czekają na swoje recenzję, ale nie mam czasu na ich wystawienie.
Dziś przyszłam do Was z denkiem z lipca! tak, tak LIPCA! :D
(zdjęcia można powiększać)



Marion, Głęboko oczyszczające płatki na nos.

Płatki, których zadaniem było oczyścić nos m.in z wągrów.
U mnie niestety się nie sprawdziły, ale może coś źle zrobiłam?
Jak przeglądałam u niektórych dziewczyn na blogu zdjęcia po domowym zabiegu na nos tymi płatkami i pozostałości, które na płatkach zostały to aż chciało się zrobić. U mnie nic a nic nie zostało! :o
Zakupię je raz jeszcze by spróbować innym sposobem.
Tutaj na kwc: [klik]
Czy zakupie ponownie: TAK.











Loton, Szampon kondycjonujący z jedwabiem.

Niestety próbka, którą bardzo polubiłam.
Włosy po użyciu szamponu były bardzo miękkie, lekkie i świeże.
Nie obciążył włosów.
Tutaj na kwc: [klik]
Czy kupię ponownie: Jeśli znajdę w pełnowymiarowym wydaniu TAK











Garnier, Nawilżająca Pielęgnacja 7 Dni, Wygładzające mleczko do ciała z olejkiem mango.

Nie lubię zbytnio oceniać balsamów po próbce, gdyż próbka starcza mi na jedno góra dwa użycia, a ciężko stwierdzić po takim czasie czy coś nam się zdało czy nie.
Tak samo mam tutaj. Akurat to mleczko używałam na nogi - użyłam go czterokrotnie (2 próbki) i jak dla mnie mleczko jak mleczko. ;) Ładnie pachnie, wygładza i pozostawia na skórze miękkość, no i wchłania sie szybko czyli prawie wszystko co obiecuje producent. Do nawilżenia sie nie wypowiem, ponieważ tak jak pisałam za mało razy go użyłam.
Tutaj na kwc: [klik]
Czy kupię ponownie: NIE WIEM





Dax Cosmetics, Perfecta SPA, Pedicure pielęgnacyjny, Wulkaniczny peeling + zmiękczająca maska - serum do stóp

Lubiana, zachwalana, często używana!
Taka też jest dla mnie! Jak na razie użyłam jednego opakowania i to wystarczyło bym ją bardzo polubiła.
Tutaj na kwc: [klik]
Czy kupię ponownie: TAK











Sally Hansen, Nawilżający zmywacz do wysuszonych i łamliwych paznokci.

Lubię zmywacze SH. Za sporą pojemność, wydajność, dostępność.Używam raz tego, raz różowego. Jak dla mnie niczym się nie różnią (nie zauważyłam by jakoś wzmacniały moje paznokcie). Najważniejsze, że  nie wysuszają i nie pozostawiają matu na płytce paznokcia!
Tutaj na kwc wersja różowa, tej z notki nie ma: [klik]
Czy kupię ponownie: TAK - nawet wczoraj mi babcia kupiła niebieski - tego jeszcze nie miałam. :)









Rossmann, Wellness & Beauty, Żel pod prysznic - Czarny pieprz i kardamon.

Fajny zapach, fajny żel, dobrze mył, wydajny.
Tutaj na kwc: [klik]
Czy kupię ponownie: NIE, ponieważ to edycja limitowana.










 
 



 L`Biotica, Biovax Latte, Intensywnie regenerująca maseczka odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne

Moja ulubienica! Jestem w trakcie używania drugiego opakowania. Maseczka ma konsystencję budyniową, pachnie cudownie. Włosy są po niej lekkie, miękkie i sypkie. Nie elektryzują się, nie są obciążone. Używam ją raz na tydzień. 
Tutaj na kwc: [klik]
Czy kupię ponownie: TAK 










Fa, NutriSkin, Invisible Control Spray (Antyperspirant w sprayu)

Lubię dezodoranty fa. Za zapach, trwałość - fakt faktem nie jest to obiecywane 48h, ale kilka godzin na skórze się trzymają, nie zostawiają białych plam na koszulkach!

Tutaj na kwc: [klik]
Czy kupię ponownie: TAK









 

 Neutrogena, Formuła Norweska, Creme Mains & Ongles (Krem do rąk i paznokci)

 Uwielbiam go szczególnie zimą! 
Zapraszam do notki w której go recenzowałam. [klik]
Tutaj na kwc: [klik]
Czy kupię ponownie: TAK








 

Johnson`s Baby, Łagodny płyn do mycia 3 w 1

Jako szampon jak dla mnie fatalny. Mam dośc długie włosy, więc poszarpanie i poplątanie ich przy myciu nie jest trudne, ale on robił to zdecydowanie z ogromną łatwością! Włosy były szorstkie i matowe podczas mycia. Owszem po umyciu były miękkie i delikatne, ale za duże katorgi przechodziły podczas mycia.
Jako żel jest w porządku.
Tutaj na kwc: [klik]
Czy kupię ponownie: NIE 










Estetica, SPA GARDENS, Balsam do pielęgnacji ciała i rąk.

Bardzo rzadka konsystencja, piękny zapach, ale po za zapachem niczym więcej mnie nie zachwycił.
Na kwc go nie znalazłam.
Czy kupię ponownie: NIE










 


 L`Oreal, Triple Active Komfort, Oczyszczajace mleczko 

Jedno z ulubionych mleczek do demakijażu twarzy.
Dobrze oczyszcza, ładnie pachnie, jest wydajne.
Tutaj na kwc: [klik]
Czy kupię ponownie: TAK










 


Estetica, SPA GARDENS, Perlisty żel do kąpieli i pod prysznic.


Podobnie jak balsam z tej serii bardzo rzadka konsystencja, piękny zapach, fajna buteleczka, ale również niczym innym mnie nie zachwycił.
Na kwc go nie znalazłam.
Czy kupię ponownie: NIE












Bielenda, SPA Morska Kuracja, Luksusowa sól do kąpieli

Sól jak sól. Zabarwiła wodę, szybko się rozpuściła, ładnie pachnie, ale zapach na skórze nie pozostaje. Nie wysusza, ale czy nawilża? Chyba nie.

Tutaj na kwc: [klik]
Czy kupię ponownie: NIE WIEM 












I to by było na tyle lipcowego denka. Z sierpnia nie będzie bo nie dość, że zużyłam może ze 3 kosmetyki to  ich nie zbierałam. :D Za to wrześniowe już będzie. 

Miałyście któryś z powyższych kosmetyków?


Pozdrawiam w pochmurną niedzielę, grimagee.

13 komentarzy:

  1. Muszę kupić sobie te płatki, bo nochal to mam ostatnio okropny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych produktów miałam tylko wygładzające mleczko do ciała z Garniera,ale pełnowartościowe, i nawet go lubiłam, oraz dezodorant Fa, który był dla mnie taki sobie, więc już raczej do niego nie wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo tego , u mnie w lipcu było cienko :D
    Zresztą w sierpniu też:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona Neutrogena ;]
    Piękne denko ;]
    Obszerne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne denko ;)
    mmm nic nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się co do płynu 3w1 od Johnson. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ulubiona maska biowax :) pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję denka :) Ja swoje nadal staram się pozbierać do kupy, że się tak wyrażę. Jeśli chodzi o plastry oczyszczające nos to polecam Ci plasterki węglowe z Montagne. Ja kupuję na allegro, ok. 12 zł za 3 sztuki + oczywiście przesyłka. Ale są na prawdę rewelacyjne. Stosuję je na moim mężu :) i oczyszcza mu nos po prostu genialnie. Myślę, że doczekają się recenzji :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo :) mi po próbce spasował ten Johnson do mycia ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja l'biotica już się skończyła to teraz chcę tą z proteinami mlecznymi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeeej, spore to denko Twoje :))
    Też uwielbiam ten krem z Neutrogeny, faktycznie na zimę idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi te płatki na nos też nic nie pomogło... :/ Dobrze, że nie były drogie :)

    OdpowiedzUsuń