1 września 2012

pomożesz? [problem ze zdjęciami]



Notkę dodaję mam nadzieję, że na chwilę.
Chciałam dodać kolejny wpis z serii Zakopanego, ALE:
na Picasie skończyło mi się już miejsce (nie dokupię nowego bo to rozwiązanie na kilkadziesiąt zdjęć) - usunięcie zdjęć = usunięcie zdjęć z wpisów - odpada.
na ImageShack po zalogowaniu gdy dodam zdjęcia i je później tutaj podlinkuję to po usunięciu z IS znikają z bloga - też odpada.
Znacie może jakąś stronę na którą można wrzucić zdjęcia i mieć pewność, że nikt poza mną ich nie zobaczy?!
Nie chce żeby poza blogiem były gdzieś ogólnodostępne. :D

Edit:
Ewentualnie jak dodawać zdjęcia by nie wrzucały się automatycznie na Picasę?! Jest w ogóle taka możliwość??

22 komentarze:

  1. wykorzystałaś limit
    zjęcia muszą być mniejsze niż 800x800
    zmniejszaj!!

    ja po wykorzystaniu 30% dowiedziałam, że jest w ogóle limit
    zmniejszałam zdjęcia a te większe usuwałam
    3 bite dni siedziałam, bo 200 notek prawie było :(

    OdpowiedzUsuń
  2. co do stron to znam tylko imageshacks

    OdpowiedzUsuń
  3. O cholerka, nie wiedziałam że tam się miejsce może skończyć. Niestety nie umiem pomóc

    OdpowiedzUsuń
  4. wejdź w picase i zmień rozmiar już opublikowanych zdjęć.
    pamiętajcie dziewczyny, żeby nie wrzucać zdjęć prosto z aparatu bo są wielkie i potem właśnie wychodzą takie rzeczy.
    wejdź w album bloga na picasie, i każde zdjęcie po kolei edytuj, zmieniając rozmiar, bardzo żmudna praca, ale trochę miejsca się zrobi...

    OdpowiedzUsuń
  5. może spróbuj wrzucić na flickr.com ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś wrzucałam tam zdjęcia, oczywiście po zarejestrowaniu się. Można tam ustawić kto moze oglądać fotki, więc myślę, że udałoby się tak zrobić, ze wrzucasz zdjecia, ustawiasz, ze widzisz je tylko Ty a z bezpośredniego linku wstawiasz je na bloga.

      Usuń
  6. żeby Ci nie 'naliczało' miejsca już publikuj tylko te poniżej 800x800, wtedy 'licznik stoi' ;)
    na jakości dużo nie stracisz
    niestety tak już musisz kolejne...
    a tamte edytuj, nie masz wyjścia :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmniejsz na picasie - tak jak napisały dziewczyny. Ja muszę się uśmiechnąć do męża, żeby mi udostępnił miejsce na serwerze, wtedy będę mogła wrzucać i wrzucać :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. też miałam ten problem, niestety na bloggerze mamy limit 1gb, ja po prostu stare i zbędne posty wywaliłam i od teraz zmniejszam zdjęcia :P zamiast 3mb każde zdjęcie to mam po 100kb :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałm o paru sposobach:
    - pozmniejszać wszystkie zdjęcia na blogu - bardzo czasochłonne,
    - dodać siebie jako drugiego administratora bloga z innego maila - i podobno dostajesz na nowo przestrzeń do wykorzystania,
    - wrzucać zdjęcia na inną stronę niż piccasa,
    - zapłacić - co jest dla mnie absurdem.

    i nie pamiętam więcej sposobów, ale może coś mi umkneło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówiłam, że masz już Zakopanego nie wrzucać i wykrakałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Możesz spróbować jeszcze na tinypic.pl ja tam zawsze wrzucałam zdjęcia i nigdy nikt ich po za mną nie zobaczył ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale że co sobie zapamiętasz? :D
    Bo ja już nie wiem, co pisałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha..
      Hahahahaha, śmieję się sama z siebie :D

      Usuń
  13. Niestety nie wiem jak Ci pomóC

    uczę się w Medycznym studium zawodowym i jestem na kierunku Technik masażysta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wykorzystałaś limit, bo wrzucałaś duże zdjęcia, usuń wszystkie z picassy i bloga, potem jeszcze raz wgrywaj, ale z mniejszą rozdzielczością np. 150 kb. Ja tam robię i mam dopiero zużytej przestrzeni 17%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana a spróbuj jakoś dodać drugi mail, wtedy można dostać znów 1gb przestrzeni. Tylko poszukaj co i jak trzeba zrobić.

      Usuń
  15. no tak możne mu tego pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam pojecia niestety jak ci pomoc :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, nie wiedziałam, że na blogu są ograniczenia co do ilości zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń