23 września 2012

Piątkowy wieczór w kinie!

Witam Was w tę słoneczną jesień! :)
Jak sądzicie jesień tego roku będzie piękna i kolorowa czy może ulewna i ziiimna?
Ja liczę na opcję pierwszą!
W sumie nie przepadam jakoś za jesienią, bo katar, kurtka i coraz krótsze wieczory to nie moi ulubieńcy, ale za to fotografia jesienią jest piękna! 

Tak jak Wam pisałam w piątek byłam z chłopakiem na 'Dwoje do poprawki'.
Powiem Wam, że zdziwiło mnie, że tak dużo osób wiekowo 50+ poszło na ten film - ale to super! :)
Film to na pewno komedia i romans, filmweb dodaje jeszcze dramat - tutaj nie jestem jakoś przekonana!

Wrzucam raz jeszcze trailer i krótki opis filmu, które i tak nie oddają tego co najlepsze w filmie.
Po wielu latach małżeństwa Kay (Meryl Streep) chce na nowo podsycić atmosferę uczuć w swoim małżeństwie. Bohaterka dowiaduje się, że w Great Hope Springs przebywa specjalista zajmujący się relacjami partnerskimi, Bernie Feld (Steve Carell). Kay postanawia nakłonić swojego sceptycznie nastawionego męża, Arnolda (Tommy Lee Jones), by wyruszył wraz z nią na intensywną terapię małżeńsko-seksualną. Wyprawa ma pomóc małżonkom pozostać razem.
info: filmweb.pl


Nam film spodobał się bardzo i bez chwili zastanowienia wrzucam go do worka "moje ulubione filmy".
Gra aktorska głównych bohaterów - super!
Powaliła mnie momentami mimika zarówno Jego jak i Jej.
Film jest zarówno wzruszający jak i z poczuciem humoru!
Należy też do takich filmów w których mężczyźni powinni docenić kobiety, a kobiety swoich mężczyzn!

 Pozdrawiam Was serdecznie. :)

7 komentarzy:

  1. czekałam na tę opinię, bo uwielbiam filmy ze Streep! zawsze są takie jakies optymistyczne.
    muszę namówić faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro polecasz to chetnie ogladne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem zainteresowana tym filmem :)
    Podoba mi się tematyka poruszona ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka obsada = świetny film :) również się na niego wybieram

    OdpowiedzUsuń