loki, loczki!

Cześć i czołem!
Wracam po 15 dniach przerwy!
Mam w głowie już przygotowanych kilka notek także znów systematyczność zawita na blogu! :)
No i oczywiście jak najszybciej dokończę opisywać wakacje w Zakopanem! ;)


Kiedyś wspominałam tutaj na blogu, że na co dzień nie używam prostownicy, ba używam jej baardzo rzadko. Czyli kilka razy w wakacje!
Tak też było i teraz. Przez kilka dni była u mnie kuzynka, która kilkakrotnie użyła na moich włosach prostownicy - niekoniecznie do wyprostowania włosów!
Na odrosty proszę nie zwracać uwagi - w przyszłym tygodniu wybieram się do fryzjera. ;x

No właśnie - LOKI! 
lubicie? kręcicie? 
a do szczęśliwych posiadaczek burzy loków: często prostujecie włosy?



Komentarze

  1. śliczne loczki ;)
    i piękną zawieszkę masz, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. moje loki trzymają się góra 2 godziny:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam loczki ale ja wyglądam w nich troche jak pyza ;) dlatego noszę zdecydowanie proste, naturalne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te loczki, zupełnie inny skręt na prostownicy wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają cudownie :)
    Ja mam wlosy falowane, troche kręcone, zależy czy mają lepszy czy gorszy dzien :D a prostownicy używałam chyba 2 razy w życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Zdążyłam się już stęsknić :D Fajnie, że jesteś.
    Co do loczków - kręcę na papiloty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te loczki :)

    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć , cześć !
    No nie będę oryginalna i tak jak reszta napiszę : GENIALNE LOCZKI !
    Uwielbiam take loczki !

    OdpowiedzUsuń
  9. czy one są robione prostownicą?
    genialne! mi nigdy nie wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne ; ) tez często robie loki prostownicą ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne piękne! moje włosy są za krótkie na kręcenie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahhh piękne. Uwielbiam loczki, fale.. a z natury moje włosy są proste. Czyli standardowo :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam loki i miałam je wyprostowane może ze dwa razy w życiu ;) lubię je i szkoda mi je niszczyć ;)
    ładnie to wyszło u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne , też ostatnio mnie wzieło na loczki ale robiłam je lokówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam loczki,ale u mnie prostują się szybciej niż je robię :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja póki co niuchałam tylko w opakowaniu bo pod prysznicem leżą 3 żele więc reszta leży w kartonie z zapasami ;d

    Loki super ♥ Chciałabym ♥ Ale mam naturalnie proste włosy ;P Czasami lekko fasują tylko ;P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty