czułe słówka na youtube!

Cześć i czołem!

W najbliższym czasie będę wpadała dosłownie przelotem na bloga, gdyż przyjechała dziś do mnie jedna z ważniejszych dla mnie osób <3, z którą widuję się niestety raz na rok. Tak więc korzystam z mojego ostatniego wakacyjnego miesiąca, relaksuję się z nią śmiechem, nieprzespanymi nocami i wygłupami! :)
A Wam życzę udanego tygodnia! :)


AAA! i jeszcze miałam Wam ostatnio pokazać coś co mnie zamurowało - dosłownie - na równe 2:47 minut!
Nie wiem jak to możliwe, ale ja w wieku tej dziewczynki nie wiedziałam co to jutube, a Ona robi przebój swoim filmikiem o "czułych słówkach". Zresztą same zobaczcie!

tutaj macie link: [klik]
Całuję i ściskam,
grimagee.

Komentarze

  1. he he nie ma to jak zobaczyć takie coś przed spaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj mnie denerwują takie dzieci strasznie... pełno jest takich filmików autorek "starych-maleńkich"... zamiast się wziąć za odrabianie lekcji to pod nieobecność rodziców dziecko robi co robi :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się z tym nagraniem, ale po obejrzeniu stwierdzam, że strasznie irytuje mnie to dziewuszysko z filmiku :) Nie dałam rady obejrzeć do końca, tylko przewinęłam i zobaczyłam, jak robi jakieś dziwne pozy przed kamerą krzycząc miłość - wyłączyłam od razu!

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha oglądałam tą dziewczynę w filmiku "jak modnie ubrać się do szkoły" czy coś takiego, hahahahaha aż mi jej dosłownie ŻAL :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odnośnie filmiku: :o omg...

    I wzajemnie miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana to korzystaj z tych ostatnich dwóch, trzech tygodni wolnego i życzę mile spędzonego czasu z tą osóbką! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uśmiałam się z tego filmiku! Choć to też żałosne..
    Spędzaj miło czas i odpoczywaj, baw się dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. sama nie wiem co przed chwilą obejrzałam xDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty