20 września 2012

co jesienią jest modne na paznokciach?

Z portalu polki.pl zapożyczyłam kilka zdjęć, które przedstawiają trend jesieni 2012 na naszych paznokciach.

Podobno klasyczny frencz nie jest już w modzie - nie wiem czemu, ale mi się wydaje, że co jak co ale frenczyk w modzie będzie zawsze!
Teraz zastępują go czymś takim:
Patrząc na poniższe zdjęcie moje paznokcie zdecydowanie za modą nie pójdą...
Ćwieki na koszulkach, butach, spodniach... i paznokciach! :o

Jak Wam się podobają trendy jesieni 2012?

11 komentarzy:

  1. malo "kolorowe". Moim zdaniem szara jesien powinna byc ubarwiona letnim slońcem, błękitem i zielenią ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Te przedostatnie są obrzydliwe. :|

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. tak srednio mi sie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dwa ostatnie paskudne... pierwsze trzy całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też wkurzają teraz lakiery z Essence! tak to brałam po 3 sztuki, a teraz mi szkoda kasy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kropki spoko, reszta średnio :/
    A czerwony french wygląda dla mnie zbyt wampirzo :D Tak samo czarny french mi się nie podoba. Co innego żywsze kolory albo srebro/złoto.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kropy mi się straaasznie podobają.
    A ten kolorowy frencz - hmm, jak dla mnie okej, ale robiłam ostatnio u siebie wersję: cała płytka na beż, a końcówki różowe :P Nawet fajnie wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnio te trendy mi się podobają ;/ Ja jednak wolę póki co żywe letnie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kropki jak najbardziej tak! a od kolorowego frencha zdążyłam się już uzależnić,chociaż i tak nic klasycznego nie zastąpi!:)Dwie ostatnie propozycje zupełnie zdecydowanie nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kropencje najlepsze:3 świetne wzorki robi autorka francuskiego bloga Pshiiit.

    OdpowiedzUsuń