Złote Gody!

Dobry wieczór. :)
Dziś moja ciocia z wujkiem obchodzą 50 rocznicę ślubu.
Jutro będziemy wszyscy rodzinnie świętować to niecodzienne święto w restauracji.
 I prawdę mówiąc jeszcze nie wiem w czym pójdę - sukienka czy może spodnie i łososiowa koszulka, czy mój nowy sposób na loki się sprawdzi i nie wyjdą baranki i czy ręka będzie mi drgać i moja kreska będzie falą nad okiem!
Ale nie to jest najważniejsze
Najważniejsze to aby jutro Para obchodząca jubileusz czuła się pięknie, elegancko i tryskała miłością.
Ja postaram się uwiecznić choć kilka chwil jutrzejszego dnia w kadrze,
 dla Nich, 
na wieczną pamiątkę.
 

źródło:grafika google.

Komentarze

  1. Kurcze jak pięknie 50 lat razem :)
    Przesyłam najserdeczniejsze życzenia dla cioci i wujka :)

    A co chodzi o szczęście już Ci je przesłałam telepatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to 100 lat im :P

    założyłam Fan Page'a polubisz? to dla mnie ważne :)
    http://www.facebook.com/fashion.style.viola

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego dla wujostwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym dożyć złotych godów z moim przyszłym mężem, ale w tych czasach nigdy nic nie wiadomo. Gratuluję jubilatom i życzę tyle miłości i szczęścia, ile mieli dotychczas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde, 50 lat, kawał czasu :) słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. złote gody cudowna rocznica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie podziel się zdjęciami ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty