Wróciłam!

Wróciliśmy wczoraj po południu.
Mega szczęśliwi.
Ale też zmęczeni. Pozytywnie.
Pełni satysfakcji.
Wypad naprawdę był wspaniały!
Przyjechałam z ponad 2 000 zdjęć, ale nie martwcie się, nie zamieszczę tu nawet 1/5 zdjęć. :)
Aczkolwiek zaplanowałam dodać 6 notek - każda opisująca Nasz dzień, co zobaczyliśmy czego nie zdążyliśmy, co warto zobaczyć a co omijać szerokim łukiem.

Dziękuję Wam za codzienną obecność na blogu mimo, że nie pojawiały się tutaj żadne notki. Spodziewałam się niemalże zerowych statystyk, a tu oglądalność była przyzwoita! :)

 

Komentarze

  1. To super, że podróż się udała. Ja w przyszłym tygodniu do Wrocławia się wybieram i mam nadzieję, że pogoda dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to czekamy na duuużo zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie czekamy na zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. No, bo już tęskniłam.
    Dawaj znać, jak tam Zakopane, ciekawa jestem, czy się zmieniło :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty