recenzja henny color - Venita

Dzień dobry!
 Jakie plany na dziś? :)


Kilkanaście dni temu dostałam dzięki portalowi uroda i zdrowie kosmetyki do testowania.
Wszystkie kosmetyki są marki VENITA.
Wybrałam hennę w kremie, szampon koloryzujący oraz podtrzymujący kolor włosów, piankę koloryzującą i balsam koloryzujący.

Na pierwszy rzut w moim przypadku poszła henna.

Opakowanie:
Standardowy, mały, czarny kartonik. 
Jedyny minus szaty graficznej to zdjęcie kobiety, które jest strasznie sztuczne...

W opakowaniu znajdziemy:
Aktywator, hennę w kremie, patyczek, płatki pod rzęsy i na brwi oraz szczegółową instrukcję obsługi.

Sposób nakładania nie różni się niczym od innych henn(?).
Dobrze wymieszaną hennę z aktywatorem nakładamy na rzęsy i trzymamy kilka minut - w zależności od efektu jaki chcemy otrzymać.

Moje odczucia:
Zaskoczyły mnie płatki i patyczek - na duży plus.
Aplikacja, która jest banalnie prosta.
Rzęsy nie wypadają ani w trakcie aplikacji, ani po jej zakończeniu.
Z własnej głupoty (bałam się, że mogą zacząć mnie piec oczy) nie machnęłam henną do samej powieki, przez co na zdjęciu zobaczycie "rzęsisty odrost".
Henna z ciała zmywa się bez problemu, nie zostawia szarej plamy (wystarczy przetarcie mokrym patyczkiem)
Jestem blondynką, więc brwi farbować nie będę, ale hennę zużyję do samego końca i jestem pewna, że na tym opakowaniu nie skończę.

Komentarze

  1. Jak Ty to robisz, że masz takie gęste rzęsy? :P
    Nic, tylko zazdrościć..

    OdpowiedzUsuń
  2. o, chyba muszę się po nią wybrać do sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że się zmywa z ciała bez problemu :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, na najładniejszy nagłówek :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-na-nagowek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie używałam henny, jakoś boję się, że będą mnie oczy po niej piekły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ;)
    wczoraj nawet drugi raz robiłam ;))

    rzęsiory masz boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne, gęste rzęsy! nawet przed henną wyglądały fajnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sama się tego nie podejmuje - wolę u kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiedziałam że to ma taki fajny zestaw! teraz to sobie sama będę hennę rzęs robić :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie mogę dostać taki fajny zestaw z tymi szablonami? Proszę o odpowiedź magdz.zkla@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Czym farbujesz włosy? Piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosy zawsze farbuje u fryzjera. :)
    Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty