niekosmetycznie.

Cześć.
Ale mi szybko lecą ostatnie dni ! 
Wrzucam dziś szybki wpis, jutro postaram się zaplanować wpisy na przyszły tydzień ;) Bo nie wiem jak będzie z internetem na wyjeździe. :)

Kilka tygodni temu upolowałam żakiecik kolor ciężko mi określić, rękaw 3/4, krótki.
Nie wiem czemu, ale zauroczył mnie przy standardowym "odzieniu".
Dżinsy + czarna bokserka/sweterek + żakiecik.



Wczoraj kupiłam balerinki, ale chodząc w nich chwile po domu wiem, że zanim wyjdę w nich na zewnątrz zawczasu pięty obkleję plastrami! 
Również kolor mnie zauroczył! :D



I ostatnia zdobycz to pierścionek! Zobaczyłam go jakieś 2 tygodnie temu i chodził mi w myślach! :D
Mierząc go wahałam się, ale z racji, że były 3 M, a ostatnia S, to wiedziałam, że to coś znaczy! Tak więc musiałam wziąć, gdyż motyle to moja owadzia miłość! :D
Pokazuję go w takiej postaci, gdyż na dłoni za nic mi ostrości aparat nie chciał złapać...


Komentarze

  1. śliczny pierścionek :) ja również bardzo lubię motyle, kiedyś nawet je zbierałam i podziwiałam ich skrzydełka :) ale żeby nie było, nie zabijałam ich, po prostu jak zobaczyłam na ulicy już nie żyjącego to brałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żakiecik jest przepiękny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny żakiecik... ale balerinki najlepsze! :) mogę się dowiedzieć gdzie je zakupiłaś? :)

    dodaję Twój blog do obserwowanych - jeśli mogę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żakiet fajny, tylko ja bym wymieniła guziki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie te balerinki:)ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor tej kurteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi podobają się strasznie te Twoje balerinki, powiedz gdzie je zakupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodkie te balerinki ;D a kolorek żakietu jest cudowny ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne balerinki i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny ten motylek no i ciuszki oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kurteczka..zmieniłabym tylko guziki na złote lub srebrne

    OdpowiedzUsuń
  12. balerinki bardzo mi się podobają kolorek idealny
    mam nadzieję że już nie będą obcierały:)

    OdpowiedzUsuń
  13. balerinki mają prześliczny kolor :)
    pierścionek cudny :) Ja mam zawsze problem - często eska zsuwa się z palcóww :/

    OdpowiedzUsuń
  14. najnowsze łupy.. ;D superrr :) ten pierścionek jest świetny;d ja też uwielbiam motylee na kolczykach,pierścinkach i ogólnie biżuterie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Buciki są fantastyczne jest ich teraz pełno w sklepach ;) Pierścionek jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty