jestem.

Cześć.
Żyję i mam się dobrze.
Jubileusz zdecydowanie się udał. 
Było naprawdę pięknie.
Zdjęć tutaj nie opublikuje.
Niech to pozostanie prywatnością Jubilatów i ich gości. :)

Para Młoda dostała mnóstwo pięknych kwiatów.
Storczyki zdobią parapet, a mnóstwo róż zdobi salon.
Idealnie.
Zdjęcie zapewne na dniach dodam.


A co u mnie?
W niedzielę odebrałam laptopa od wujka i wreszcie śmiga a nie muli!
Wyczyszczenie go równało się z usunięciem niemalże wszystkiego, tak więc zostałam bez programu do obróbki graficznej - a podpisywać w paincie nie będę bo ładnie mówiąc nie lubię.
Jeszcze tylko z dysku wysprzątać te tysiące (o zgrozo!) zdjęć i będzie jak nowy!
A tak poza tym to zaczął się u mnie pomału szał "przedwyjazdowy" ;
pogoda jest typowo jesienna (noszę polar!) ludzie wrzucają na siebie kurtki, grubsze chusty i nie wychodzą z domu bez kaloszy i parasola.
Dosłownie listopad...
U Was też tak to wygląda?!



Chcę Wam bardzo podziękować za oglądalność, która rośnie i rośnie oraz witam nowych obserwatorów! :*



 Okej, piję gorącą herbatę i zabieram się za czyszczenie dysku, 
a Wam życzę ciepłego i miłego wieczoru! :)

Pozdrawiam, 
Sylwia.

Komentarze

  1. ja też chodzę w polarku :( okropna ta pogoda... jak się nazywa ten program do obróbki graficznej który używałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie z dnia na dzień coraz ładniejsza pogoda, ale dam sobie rękę uciąć, że tylko wrócę do domu i znowu będę miała jesień za oknem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, też mam taką pogodę u siebie. Nawet zdjęć normalnych nie da się zrobić, wszystko niewyraźne bo ciągle ciemno ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. super że impreza się udała;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dosyć sucho i czasami nawet wychodzi słonko więc nie ma tak źle ; )
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. pogoda jesienna zdecydowanie, ale..ale prognozy zapowiadają piekny weekend! :p

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie, powiewa jesienią. :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że komputer działa Ci już tak jak powinien. Wiem jakie to drażniące, kiedy tak nie jest! ;P Ujawnia się uzależnienie... ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty