6 sierpnia 2012

chwalipięta - zakupy.

Cześć.
Dziś komputer jakoś bardziej ze mną współpracuję, także korzystam póki ma jeszcze dobry humor!
Ostatnio znów zapuściłam się w blogowaniu! Ale aż żal cokolwiek robić na komputerze przy takiej pogodzie! :)
Dzisiaj pół dnia spędziłam na szukaniu i dzwonieniu do różnych noclegów! Ale póki co nic mi się jeszcze nie udało załatwić. Ale jestem dobrej myśli.
W sobotę z chłopakiem poszliśmy coś zjeść do galerii - ale nie byłabym sobą gdybym wyszła z niej z pustymi rękami (rękoma?) ! tak więc weszłam tylko do jednego sklepu i wyszłam z 3 rzeczami! Od dawna polowałam na torbę. Duża. Z krótszymi i dłuższym ramieniem. Fajny kolor - najlepiej brąz. I cena, która nie zwali mnie z nóg (w negatywnym tego słowa znaczeniu.;) ) UDAŁO SIĘ!
Szukałam też jakiś ładnych klapeczek. Najlepiej białych - lubię ten kolor latem. Cenowo patrzyłam tak do 50 zł. UDAŁO SIĘ.
A bonusowo wpadła mi bransoletka! Która wygrała z pierścionkiem motylkiem - ale jeśli go jeszcze spotkam w sklepie to izabłyśnie mi na palcu bo jest naprawdę śliczny!
Przedstawiam łupy ze sklepu kari.
Białe klapeczki - japonki.


torba:

bransoletka:


Dodatkowo wczoraj i dziś wpadły mi w oko: 
kolczyki (odkąd pamiętam jestem zakochana w motylach!):

komplet - stanik i figi:

Pilniczki piaskowe i kopytko do paznokci:


i czarny eyeliner wibo, który na zdjęcie się nie załapał.
aha! i zaskoczyła mnie jedna rzecz dziś. 
Wczoraj będąc w Rossmannie eyeliner wibo kosztował 8,99 zł - co mnie bardzo zaskoczyło, że z dnia na dzień tak podskoczyła cena, no ale cóż. Nie wzięłam bo coś mi śmierdziało.
Dziś będąc w innym Rossmannie kupiłam ten sam eyeliner za 7,39 zł (bez żadnych promocji).
 Powiedzcie mi jak to jest możliwe, że ta sama sieciówka ma różne ceny produktu/-ów?

24 komentarze:

  1. Piękne:) Najbardziej podoba mi się bransoletka i japonki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi eyelinerami to może być tak, że tam gdzie go kupiłaś taniej mieli je jeszcze z poprzedniej dostawy, a tam gdzie był już droższy to możliwe, że wraz z nową dostawą producent podniósł cenę produktu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest przepiękna <3 !

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm sieciówka powinna mieć zawsze te same ceny. Może w jednej drogerii już zdążyli cenę podnieść, a w drugiej nie. Ale zakupy super =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Juhu!!! Zakopane, Zakopane! :D A po górach chodzicie?
    O, moje kopytko do paznokci :) Bardzo fajne. A klapeczki super! Tez mam jedne białe z kwiatkiem i zawsze do wszystkiego świetnie pasują. pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne klapki ♥ i cała reszta tez cudna ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy :) Klapeczki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. z tym eyelinerem faktycznie dziwna sprawa

    a twoja torba jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne klapeczki. Ja jakiś czas temu czaiłam się na bardzo podobne tylko rozmiaru na mnie nie było, a musiałam na wyjazd jakieś kupić i padło na inne :( A z tymi cenami to kiedyś zauważyłam podobną sytuację z odżywkami do paznokci, że w dwóch różnych Rossmannach były inne ceny. Może po prostu data ważności się zbliża ku końcowi i dlatego ceny spadają? Kto to zgadnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja muszę się wrócić do tego sklepu Kari, bo nie mogę uwierzyć, że takich ładnych rzeczy tam nie widziałam :| głupia jaaa :/ a pocztówkową akcję róóób, fajnie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ukradłabym ci tą torebę ;)) ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem jak to możliwe i tak być nie powinno.. :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Radzę zatrzymać paragon jeżeli masz reklamację, ponieważ ja ostatnio jak kupiłam w tym sklepie koturny to po dwóch tygodniach reklamowałam bo się całe podeszwy rozkleiły :/ oby Twoje okazały się solidniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bransoletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziwne z tym eyelinerem. Ale ostatnio będąc w Rossmanie też go brałam i zauważyłam właśnie,że podrożał. Co nie zmienia faktu,że będę go kupować bo u mnie sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na MOko z parkingu w Palenicy (my dojeżdżamy autem, ale jedzie też bus) jest ok. 8 km. Spacerkiem (asfalt jest jedynym wyjściem) będzie jakieś 2 godziny, zwłaszcza, że doliczamy czas na foty. Można podjechać bryczką-nie polecam. Trasa nudnawa, ale przynajmniej RAZ warto ją przejść ;)) Przy ładnej pogodzie, bez presji "na szczyt", to sama przyjemność!
    Z okolicy MOka trasa na Czarny Staw pod Rysami-obowiązkowo! Pół godzinki dookoła jeziora, drugie pół pod górkę i widoki nieziemskie-łatwo, szybko i przyjemnie :D No i powrót tak samo :D Pomyślę nad czymś jeszcze, ale zabytki to nie moje klimaty ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Booooze, ta torba jest genialna! chce ja!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne zakupy:)
    jest się czym chwalić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne te klapeczki i dodatki :) a w Rossmanie to ja dawno nie byłam (pora to nadrobić!) więc nie wiem co i jak :P

    OdpowiedzUsuń
  20. No ja za Affinitone dałam w Rossmannie 28,99 a cena sugerowana wynosi 24,99 i wszędzie tak kosztuje, dziwna sprawa z tymi cenami..

    Bransoletka cudna! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zakupy, uwielbiam takie notki :) Bransoletka cudowna, szkoda, że ja takich nie noszę :( Trzeba zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne buciki, podobają mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. trzeba się Nam pochwalić ! :) nie widzę innej opcji :) ja uwielbiam oglądać czyjeś zakupy a Twoje są idealnie w moim stylu:) piękne klapeczki, przesłodka bransoletka, urocze kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń