zwątpiłam...

Z racji, że na moim blogu trwa moje pierwsze rozdanie to mam pytanie do tych, które swoje smakołyki już rozdały.
Czy u Was też pojawiła się masa zgłoszeń niezgodnych z regulaminem?!
Od kilku dni zgłaszają się osoby do rozdania, które albo bloga nie posiadają albo notek nie mają ( a uwzględniłam owe warunki w regulaminie!)
Na początku traktowałam to z przymrużeniem oka, bo normalne chyba już jest, że osobnik czy tam dwóch nie zerknie na regulamin, ale w pewnym momencie zaczęłam się załamywać... -,^

Komentarze

  1. No niestety bywa i tak.. I jak tu nie wątpić w ludzi? Ale zignoruj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie załamuj się. Nie ma czym :-

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też właśnie jakoś średnio przestrzegają.
    Obecnie zaraz zakańczam 1 rozdanie i tutaj przymrużę oko,ale w drugim, które niebawem i do którego Cię zachęcam, będę ostra. I Ty też bądź :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam to samo, zanim się uporałam z tymi wszystkimi zgłoszeniami i blogami typowo rozdaniowymi to myślałam, że usnę -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj u mnie też się to zdarzało, ale chyba najgorsze było z pkt. na temat tego, ze jeżeli chodzi o notkę to przyznaję punkty tylko wtedy, gdy jest osobna... Może 1/3 napisanych notek się zakwalifikowało -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. no tak, tylko na nagrody czyhają :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak miałam, ale przymrużyłam oko, ale przy następnym razie już nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bądź konsekwentna!
    a ja zapraszam na moje rozdanie kosmetyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. olewaj i od razu kasuj te zgłoszenia ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zignoruj ich. Zrobisz dla nich następne rozdanie, a nagrodą będzie kurs czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektórzy liczą właśnie na to, że się nie będzie chciało organizatorowi sprawdzać ;) Nie załammywać się, tacy ludzie będą zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka :))))))


    Przeniosłam się na nowy adres, jeśli chcesz, to dodaj :)
    Obserwowałaś mój dawny blog Vogue Beauty więc myślę, że powinnaś wiedzieć :)


    Pozdrawiam, www.ewulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie też tak się dzieje i doprowadza mnie to do szewskiej pasji... dlatego niektórych zgłoszeń wcale nie dopuszczam pisząc odpowiednio pod zgłoszeniem, ale czasem też jak widzę normalną blogerkę serce mi mięknie i daję znać o nieprawidłowym zgłoszeniu na jej blogu... tak, mam zbyt miękkie serce -.- ale pomyśl kochana, nawet jeśli kogoś wylosujesz i okaże się zgłoszenie było nieprawidłowe możesz po prostu powtórzyć losowanie - ja mam taki zamiar :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludzie piszą zgłoszenia nie mając bloga albo nie mając żadnej notki na blogu? ;O chyba sobie jaja robią ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty