zakupy + mój pierwszy dziubek na ręce.

Cześć i czołem!

Dzisiejszy dzień spędziłam na chodzeniu po sklepach, gdyż szukałam małej, potrzebnej rzeczy nie dla siebie. :)
Ale oczywiście i mi wpadło co nie co w ręce. :)
House - kolczyki i okulary przeciwsłoneczne.
Super-pharm - szampon mini z Joanny ( zobaczymy czy takie cudeńko jak peeling) i płyn do płukania.
Wispol - mini dropsik, chwilę zastanawiałam się nad jego kupnem - ale szimerek mnie zaciągnął do kasy.

Kilka dni temu zakupiłam bransoletkę by dziubeka i obawiam się, że nie będzie to jedyna bransoletka tejże firmy, która zagości na mojej ręce!

zdjęcie nie odzwierciedla jej rzeczywistego uroku. 


Komentarze

  1. Kolczyki urocze, zobaczę w Housie u mnie czy takie znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się i lakier i bransoletka :)
    fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja jutro będę miała taki trip po Lublinie, bo idę do dentysty na zdjęcie szwów, a że Natura, Empiki i inne szmirki są w pobliżu to trochę sobie pochodzę. Przyjemne z pożytecznym ;) Już klikam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bransoletka rzeczywiście ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka!:) Okulary też mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bransoletka =] Mini dropsik ma śliczny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Miała płyn colgate. Kupiłam go jako zastępstwo dla Listerin i jeżeli masz porównanie do Listerin to raczej nie polubisz się z Colgate - za mało gryzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie takie kolorki lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co się stało z bannerem ? :( U mnie wyświetla się, że skasowano.

    OdpowiedzUsuń
  10. bransoletka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam sobie ostatnio podobne okularki w Housie też ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kliknięte :)
    A ten lakier do paznokci ma świetny kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kolczyki i okulary :) tak to jest z zakupami, zawsze coś wpadnie w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super bransoletka i kolczyki ♥ masz mój głos ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty