26 lipca 2012

ufff, skończyłam spisywać zgłoszenia...
Wyniki podam jutro wieczorem ponieważ do 7 osób wysłałam e-maile z prośbą o podanie adresu do swojego bloga (gdyż się zgłaszały, a bloga nie podawały - wejście bezpośrednio przez kliknięcie w login dawało negatywny skutek).
Czekam na zwrotnego mejla do jutra do godziny 15. 
Jeśli nie odpisze którakolwiek osoba, to po prostu zostanie usunięta z listy zgłoszeń. :)
Obiecałam sobie, że następnym razem nie będę na tyle miła i jak ktoś doda byle jakie zgłoszenie to i ja go byle jak potraktuje, ot co. :D
Bądźcie cierpliwe! :)

a tymczasem uciekam spać, dobranoc. :)

8 komentarzy:

  1. Spokojnej nocki;) I miłego piątku.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem wyników,dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem cierpliwa w ogóle XD

    OdpowiedzUsuń
  4. no to czekamy :) ja te z uważam, że zbyt miła byłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka ;) Wyjeżdżam teraz na tydzień i nie będę korzystała z internetu. W przypadku wygranej spóźnię się trochę z adresem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz co, ja szukalam u siebie w mieście tego przyspieszacza i nie mogłam znaleźć xD ale się nie poddam :P

    OdpowiedzUsuń