skrócone rozdanie. - ZAMKNIĘTE.

Dobry wieczór.
No cóż. Zrobiło się na blogach głośno odnośnie nielegalnych rozdań.
Do mojego zostało 3 dni, więc jest dużo bliżej niż dalej, mogłabym zmienić zasady gry, ale to bez sensu, tak więc skracam rozdanie.
Można się zgłaszać do jutra (tj 21.07) do godziny 12:00!
Bardzo przepraszam za zamieszanie, ale wolę podmuchać na zimne.
Możliwe, że akcja ta będzie podobna do akcji ACTA, szum, szum i cisza ( i na szczęście!)  albo ministerstwo dopnie swego.


Tak swoją drogą mam do oddania kilka NOWYCH kosmetyków z różanej serii wibo , są takie które mi się zdublowały i takie, które kupiłam z myślą o malutkim rozdaniu.
i tu moje pytanie :  zrobić rozdanie w postaci KONKURSU?




Komentarze

  1. Jestem za, chętnie przygarnę kosmetyki WIBO :P
    U mnie również konkurs, jestem zdania, że jeśli chce się coś wygrać, trzeba się jakoś wykazać, a nie tylko dodać zdjęcie w notce i obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeczytałam i dzięki za wstawienie,bo niedługo wystawiam drugie rozdanie, która jak widać okaże się być konkursem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje Twój blog już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mnie nastraszyłaś tym artykułem o.o
    blog mi się podoba więc obserwuję
    zapraszam też do mnie : http://karolina-karaa.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już siebie widzę, ale pod innym zdjęciem :)
    6 osoba w drugim rzędzie od dołu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam już ten artykuł, według mnie to trochę ściema :)

    OdpowiedzUsuń
  7. może niepotrzebnie szum zrobiłam, ale lepiej dmuchać na zimne właśnie... kochana chyba już nie masz wyboru jeśli chodzi o rozdania - musza miec forme konkursów zeby sie nikt nie doczepił :P

    OdpowiedzUsuń
  8. może lepiej zrobić rozdanie w postaci konkursu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o, muszę o tym pamiętać, bo rozdanie/konkurs w koncu bede musiała zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzie nie mają już co wymyślać przecież Oni i tak za to nie płacą, a przede wszystkim to w żaden sposób ich nie krzywdzi!

    OdpowiedzUsuń
  11. To trzeba się będzie trzymać reguł z artykułu, ale i tak moim zdaniem Ameryki tym artykułem nie odkryli. Po prostu blogerzy muszą być bardziej skrupulatni, a będzie wszystko w porządku ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. A nie ma problemu :) http://www.losowe.pl/liczba

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłoby super jakbyś zrobiła ten konkurs z wibo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty