30 lipca 2012

Odpowiedzi na pytania :)

I nastał moment odpowiedzi na kilka pytań zadanych przez Was. :) 
A przy okazji zrobię pytającym małą reklamę, o! :)
Koło każdego pytania podaję bloga osoby ciekawskiej
Na wszystkie blogi serdecznie zapraszam! :)



Pytanie nr 1  - pyta Mania.
  • Bez jakiego kosmetyku najbardziej nie możesz się obejść i dlaczego? (Oczywiście wyłączam w tym pytaniu wszelakiego rodzaju środki czystości ;P)
Zdecydowanie bez tuszu do rzęs! Co jak co, ale oczy swoje lubię i muszę mieć je codziennie mocno podkreślone właśnie tuszem do rzęs! :) 


Pytanie nr 2 - pyta Kara Wu
  • Jak wpadłaś na ten pomysł i dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
3 klasa liceum, matura -  spooroo do nauki, więc trzeba bylo sobie znaleźc jakieś zajęcie, prawda? :D
Zaczęło się od oglądania na youtube filmików kosmetycznych, później przeglądałam blogspoty i mi się to spodobało, ogarnęłam wzrokiem szafkę i stwierdziłam, że mogę spróbować zacząć prowadzić bloga kosmetycznego. Bloga założyłam pooonad rok temu, może nawet już dobijam do magicznych 18 miesięcy istnienia bloga. Ale blog zrobił się mieszany (dlatego, że posty o innej tematyce niż kosmetyczna również cieszą się zainteresowaniem ;) )


Pytanie nr 3 - pyta Walking On Air
  • Co zamierzasz robić w przyszłości? :)
Nie wiem jak się potoczy moje życie, ale marzy mi się praca w służbie mundurowej. Od małego mam jakiś pociąg do munduru - wolałam szaleć z chłopakami na podwórku bawiąc się w policjantów i złodziei, niż siedzieć z koleżankami na kocu i bawić się lalkami. No cóż! Na pewno nigdy nie zrezygnuję z fotografii, bo to również kocham moją miłością hobbystyczną!

Pytanie nr 4 - pyta Kasia
  •  skąd się u Ciebie wzięło zamiłowanie do fotografii?
O jej, prawdę mówiąc nie pamiętam! Odkąd pamiętam aparat to mój przyjaciel. Na początku fotografowałam wszystko co tylko się dało, z lampą, bez, ostre, nieostre - każde zdjęcie mnie cieszyło. Doprowadzałam rodzinę do szału bezsensownymi zdjęciami (no, ale oni nie czuli mojego potencjału, haha).
Później zaczęłam podczytywać poradniki, różne artykuły itp, kupiłam porządniejszy aparat ( i nie mówię tu o lustrzance, awrrr temat 13 latek i wzwyż trzymających przed lustrem lustrzankę doprowadza mnie do białej gorączki). Wtedy wciągnęło mnie macro i portrety. I tak pozostało do dziś. Jestem samoukiem. Jak mam czas podczytuję co nieco, ale przyszłości zawodowej raczej z fotografią nie wiążę.


Pytanie nr 5 - pyta enamour
  • pokażesz jakiś outfit?
Nie mówię tak i nie mówię nie. Może kiedyś. Ale z racji, że ja mam styl jak 90% Polek (czyt. nudne dżinsowe rurki + koszula lub luźna koszulka + adidasy) to nie sądzę by taki outfit zaciekawił. :D 


Pytanie nr 6 - pyta NiebieskieSzpilki
  • Może napiszesz coś o swoim ukochanym? Jak się poznaliście ile jesteście razem??
To jest raczej temat, który trzymam bardziej w sobie! :) Ale krótko mogę odpowiedzieć.
Poznaliśmy się prawie 4 lata temu, ale parą jesteśmy od 3 lat (we wtorek będziemy świętować Naszą 3 rocznicę. :) ). Poznaliśmy się dzięki wspólnemu znajomemu, ale ja traktowałam go jak kumpla, nic więcej. Dużo rozmawialiśmy, o wszystkim i o niczym, jak to z kumplem. I tak mijały Nam miesiące, a On czekał - i tym mi zaimponował, bo przeczekał pewne sytuacje. W końcu się spotkaliśmy i wtedy moje życie przewróciło się do góry nogami ( a winny za to jest Jego uśmiech!)
Kiedyś myślałam, że jesteśmy totalnie inni, dziś po tych 3 latach stwierdzam, że jesteśmy identyczni. Oboje jesteśmy cholernie uparci i wygrać nie dajemy! 
Mam dopiero 20 lat, ale już wiem, że nie wyobrażam sobie życia bez Niego.   


Pytanie nr 7 - pyta ev69
Blogowanie jest dla mnie... odskocznią od codzienności; możliwością poznania innych blogerek.


Pytania nr 8 - pyta Kayah
  • Jak lubisz spędzać wolny czas? Oprócz blogowania:p
Fotografia, spacery, ostatnio pogrywam w mfo3, lubię poczytać.
  • Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego.
Zdecydowanie lato. Uwielbiam upały, długie dni, dużą ilość wolnego. :)
  • Czy lubisz gotować? A może masz jakiś ulubiony przepis?
Ogólnie w kuchni spędzam mało czasu - ale ostatnio się coraz częściej w niej odnajduję. Gotować tradycyjnych potraw nie lubię, ale lubię robić desery różnorakie. Jeśli chodzi o potrawy to ostatnio mam fazę na tortillę.


Pytanie nr 9 - pyta by-kejti
  • Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś?
Tym pytaniem uświadomiłaś mi, że mam nudne życie, haha. Bo nic czym mogłabym się pochwalić jeszcze nie zrobiłam. Marzy mi się skok na bungee lub lot na paralotni! :) 


Pytanie nr 10 - pyta Immenseness
  • Co sądzisz o rozdaniach?
    A przede wszystkich co sądzisz o tych, co myślą że się zgłoszą bez czytania regulaminu i to im ujdzie na sucho? ;) - pytam bo wiem, że obydwie nas to irytuje okropnie :D
O tak, irytuje mnie to bardzo tym bardziej, że podawane sa zawsze regulaminy. Ale nieraz aż z ludzkiej głupoty chce sie śmiać. Ale My Polacy w miarę wyrozumiali jesteśmy, więc dajemy sobie słownie radę. :D
  • Jaki wiek jest dla ciebie odpowiedni na wyjście za mąż i zajście w ciążę? :D
Myślę, że jeśli chodzi o za mąż pójście to w wieku 24/25 lat i zajście w ciążę tak rok po ślubie. :)



Pytanie nr 11 - pyta ankowata
  • jak dbasz o włosy, i jeśli je farbujesz to jaką farbą.
No cóż, przyznaję się bez bicia - mimo, że miałam poświęcać moim włosom dużo więcej czasu to jakoś mi to nie wychodzi. :D
Pielęgnacja jest zwyczajna: Włosy myję co drugi dzień, szampony często zmieniam. Zawsze używam odżywki lub maski. Co jakiś nakładam olej na całą głowę i zmywam rano. Nie suszę, nie prostuję, co jakiś czas je kręcę na piaskowych wałkach lub papilotach. :)
 Farbowanie: tutaj nie odpowiem na pytanie, gdyż farbuję włosy u fryzjera. :)


Pytanie nr 12 - pyta Ola
  • Co studiujesz?
Studiuję bezpieczeństwo wewnętrzne. :)


Pytanie nr 13 - pyta Paulina
  • Co najbardziej lubisz robić?
Odpowiedź jest identyczna jak do pytania nr 8. :)



Mam nadzieję, że poprzez odpowiedzi troszkę bardziej mnie poznałyście. :)
Miłego dnia Wam życzę! :)

9 komentarzy:

  1. Miło było to czytać i bliżej Cię poznać :D:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mój pomysł na bloga, narodził się od oglądanie filmików na yt

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jak miło:) Ja też lubię lato, jestem zmarzluchem.
    To jutro Wasze Święto- gratulacje - tak trzymać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odpowiedź:) Ja mojego faceta znałam 3 lata, chodziliśmy do jednego technikum, ale dopiero jak on skończył i ja rozstałam się z poprzednim to coś zaczęło się dziać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze pytanie nr 6 <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bezpieczeństwo wewnętrzne :) dobry kierunek =]

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się czytało ;)
    Dzięki za odpowiedź na moje pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za odpowiedź! Moja koleżanka właśnie chce to studiować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi :)
    Można się sporo dowiedzieć o Tobie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń