22 lipca 2012

Kto pyta - nie błądzi.

Dobry wieczór! :)
Ostatnio choruję na wakacyjnego lenia i nawet nie chce mi się zgrywać zdjęć. 
Także na dniach spodziewajcie się zrzuty sprzed kilku poprzednich dni! :)

Dość niedawno po blogu krążył Tag. Zasada była prosta: Wy pytacie - właścicielka bloga odpowiada. Nazywało się to bodajże 50 pytań do...
Było Was wtedy coś ok 70, więc nie miało sensu zorganizowanie czegoś takiego na moim blogu, teraz Was już jest leciutko ponad 200 - dziękuję! :* ( ciekawe ile osób zostanie u mnie po rozdaniu :) ) więc mogę spróbować.
Pytania będę przyjmować przez kilka dni, a później zrobię jeden post i odpowiem w nim na wszystkie pytania. :)
Odnoście anonimów - w zależności od pytania i mojego humoru - zastanowię się nad udzieleniem odpowiedzi. ;) 

Możecie pytać o wszystko - postaram się na wszystkie pytania odpowiedzieć!
Pozdrawiam, S! :)


19 komentarzy:

  1. O to ja zacznę ;) Podobno ostatnio zadaję dziwne i trudne w odpowiedzi pytania, ale liczę, że dasz radę. Bez jakiego kosmetyku najbardziej nie możesz się obejść i dlaczego? (Oczywiście wyłączam w tym pytaniu wszelakiego rodzaju środki czystości ;P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wpadłaś na ten pomysł i dlaczego postanowiłaś założyć bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chodziło mi o założenie bloga :)

      Usuń
  3. Dziękuję za informację, w sumie to nie wiedziałam, że mam takie coś na blogu :D Ale od pewnego czasu zastanawiało mnie dlaczego na niektórych blogach muszę wpisywać kod z obrazka a na innych nie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co zamierzasz robić w przyszłości? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd się u Ciebie wzięło zamiłowanie do fotografii? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pokażesz jakiś outfit? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Może napiszesz coś o swoim ukochanym? Jak się poznaliście ile jesteście razem??

    OdpowiedzUsuń
  8. To i jak sie dołączę.
    odpowiedź: Blogowanie jest dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak lubisz spędzać wolny czas? Oprócz blogowania:p
    Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego.
    Czy lubisz gotować? A może masz jakiś ulubiony przepis?
    Pozdrawiam, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co sądzisz o rozdaniach?
    A przede wszystkich co sądzisz o tych, co myślą że się zgłoszą bez czytania regulaminu i to im ujdzie na sucho? ;) - pytam bo wiem, że obydwie nas to irytuje okropnie :D
    Jaki wiek jest dla ciebie odpowiedni na wyjście za mąż i zajście w ciążę? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo super temat ! tez u siebie coś takiego zorganizuję
    a pytanie do ciebie jak dbasz o włosy, i jeśli je farbujesz to jaką farbą bo jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana a ja dla odmiany odpowiem na pytanie :) Zdjęcia, o które pytałaś zostały zrobione nad Wisłokiem ;) Tak jak byś szła z Hali Targowej w stronę Merkury Market na Rejtana, tylko po drodze schodzisz na dół - na pewno znajdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I tak ci tych Twoich różowych szufladek nadal zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaaaaaa, jestem tak śpiąca że nie mam pytań xDDDDD dzięki za kartkę! :***

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ja codziennie o 6 wstaje bo zwierzęta mi żyć nie dają xD zegarki mają w tyłku i żreć chcą :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Co najbardziej lubisz robić? :)

    OdpowiedzUsuń