8 lipca 2012

Jak się bronić?

Po blogach i fejsbuku krąży od kilku dni obrazek z kwejka.
Obrazek, który opisuje jak się zachowywać kiedy czujemy zagrożenie ze strony potencjalnego gwałciciela.
Jednym temat wyda się śmieszny i bezsensowny.
Innym przydatny.

Mimo, że każdej z Nas wydaje się, że "mnie to nie dotyczy" (i oby!!) warto wiedzieć coś więcej niż to co pokazuje nam jakiś serial czy film.




U mnie za oknem od kilku godzin się błyska i grzmi.
Powietrze się ochlodziło.
Jest naprawdę bardzo przyjemnie! :)

11 komentarzy:

  1. Czytałam, wiesz co ja natomiast dowiedziałam się od swojego pana od przysposobienia obronnego w tym roku? Podobno najlepszym sposobem, żeby zniechęcić napastnika do gwałtu jest... zwymiotować na siebie, każdy kto to usłyszał spojrzał się na faceta jak na idiotę, ale podobno jest to najskuteczniejsza metoda, jakoś tam udowodniona... Nie życzę nikomu żeby musiał uzywać jakiejkolwiek z tych rad !

    OdpowiedzUsuń
  2. Są to bardzo przydatne wskazówki. Myślę, że dzięki takim radom niejedna z nas poczuje się pewniej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To naprawdę może się komuś przydać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle boję się ciemności, zawsze jak wracam po zmroku sama, to oglądam się za siebie, a do drzwi w mieszkaniu to niemal biegiem lecę. Zawsze byłam strachliwa, a teraz tyle czyta się o tym co się dzieje, że aż strach wyjść w biały dzień, a co dopiero po zmroku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam, mam nadzieję, że nigdy nie będę musiała stosować się do tych rad, ale w razie czego dobrze wiedzieć..

    OdpowiedzUsuń
  6. przeczytałam, przydatne informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajny post jak i dobry pomysł na niego :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam to i sama oduczyłam się złego nawyku. Często jak wracam sama, jestem wpatrzona w telefon i smsuje. Odkąd to przeczytałam staram się tego nie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przydatne informacje, warto wiedzieć takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, tak, widziałam :) I dziękuję pięknie, że o mnie pomyślałaś! :*

    OdpowiedzUsuń