gadanina + zakupy.

Cześć i czołem! 

Jak Wam minął dzień?
Ja jestem wykończona! Ale o tym poniżej.
Zacznę może od tego na co czekają osoby biorące udział w rozdaniu u mnie - na wyniki musicie troszeczkę poczekać ( za co Was przepraszam), gdyż naprawdę nie mam czasu w dzień na komputer i szaleństwo ze spisywaniem i losowaniem. Niemalże cały dzień spędzam poza domem (opiekuję się siostrą, gdyż i ona ma wakacje do końca lipca od przedszkola! :D) - zresztą pogoda piękna powróciła, więc trzeba to wykorzystać! :) Z placem zabaw i rowerem zaczynam być juz na "Ty" ;)

Pytania, pytania - póki co je zbieram, na dniach na nie odpowiem! :) Pytać można pod postem -> kto pyta, nie błądzi - klik.

Kolejna rzecz to maluteńkie zakupy sprzed kilku dni.
Jeśli chodzi o część kosmetyczną (garderobianą zamieszczę jutro!) to zakupiłam 2 nowości jak dla mnie i 1 mojego idola. I dostałam od cioci sól do kąpieli stóp z BingoSpa! zobaczymy jak się sprawdzi. :) {niestety ona nie załapała się na zdjęcia}

Peeling i maska do dłoni z eveline - nie miałam, opinii na temat tego kosmetyku nie czytałam, więc zobaczymy czy się polubimy czy znielubimy. ;)
O tych plastrach u pewnej dziewczyny czytałam dość dobrze, więc zobaczymy czy sprawdzą się u mnie (choć nie ukrywam, że boję się ich! )
No i mój faworyt jeśli chodzi o opalanie! (możliwe, że zamieszczę recenzję o nim )

Miałyście może coś z powyższych kosmetyków? 
Sprawdziły się u Was?


Pozdrawiam i całuję!
grimagee.

Komentarze

  1. Nie miałam nic, ale fajnie, ciekawie się zapowiada! Bardzo chętnie się dowiem więcej. Spokojnej nocki życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te plastry.Kupiłam je z ciekawości chociaż nie liczyłam że coś pomogą ale faktycznie oczyszczają.Po oderwaniu ich przyjrzyj się że te oczyszczone pozostaną na plastrze:)Od tej pory kupuję je systematycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego masła kakaowego :))

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten marion i niestety w ogóle nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. Plastry sa bardzo fajne sama ich uzywam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten spray rzeczywiście przyspiesza opalanie? jak się go stosuje i na czym to polega?

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa tych płatków i masła! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba sobie kupię masło kakaowe Ziaja :) I jak dodasz swoją opinię co do plastrów na nos - być może też się skuszę, jeśli będą ok.

    zapraszam też do mnie :*
    http://makiazas23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawią mnie te plastry więc czekam na opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedyś używałam plastrów na nos i się nie sprawdzały. Dawaj znać czy się sprawdzają, bo jestem bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie płatki na nos mogłyby mi się przydać :) Czekam na recenzję, jestem ciekawa czy działają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę zakupy bardzo konkretne;) Muszę wypróbować tą maseczkę z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. na wyniki poczekamy, spokojnie :) muszę to masło kakaowe zakupić koniecznie, bo biała jestem jak ściana :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja ukochana ziajka ;d
    Też mam zamiar wypróbować te płatki na nos :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisz jak sprawdzą się te płatki oczyszczające, bo jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty