2 lipca 2012

Czerwcowe statystyki.

Czyli co i jak było w czerwcu na moim blogu. :)
Na dzień dzisiejszy mam 126 obserwatorów.
Dziękuję Wam bardzo! :*


Liczba wyświetleń stron w ostatnim miesiącu:
6 761 - jak dla mnie to dużo, bo tak naprawdę zaczęłam się rozkręcać tutaj od 3 miesięcy. :)

W czerwcu opublikowałam tutaj 54 wpisy! :o

5 najczęściej czytanych postów:

HAIR PROJECT - # 4.  - 474 Liczba wyświetleń stron.
Jak pozbyć się nadmiaru wody z organizmu? 391 Liczba wyświetleń stron.
8 powodów dla których warto mieć.. - 381 Liczba wyświetleń stron.

 Rossmann złapał duuużego minusa! - 116 Liczba wyświetleń stron.
Rozdanie!! 2 eucerinki szukają domu!  - 106 Liczba wyświetleń stron.

Wyszukiwane słowa kluczowe
fryzury długie włosy  -  
189









jak pozbyć się wody z organizmu  - 
92









długie włosy fryzury  - 
43









fryzury dlugie wlosy  - 
27









fryzury na długie włosy  - 
22









francuz od dołu
  -  19









fryzury z długich włosów  - 
17









jak pozbyć się nadmiaru wody z organizmu
  -  12









fryzury włosy długie
  -  10









kobiety l
alki  -  10



 mimo, że nie prowadzę bloga włosowego to najwięcej osób trafia do mnie właśnie po włosach, ciekaaawe! :D

Liczba wyświetleń stron według krajów (3 pierwsze) :
Polska
  -  6 003
Wielka Brytania  - 
181
Stany Zjednoczone - 136

jeszcze raz Wam dziękuję za każdy komentarz  i każdą wizytę na moim blogu. :)



uciekam spać bo u mnie właśnie leje i jest cudowna burza!
spędziłam w oknie ok 25 minut i złapałam tylko jednego piorunka! 
jeśli chodzi o burzę to uwielbiam ją fotografować ( tu podziwiam swoją cierpliwość)!
dobranoc! :)













8 komentarzy: