31 lipca 2012

31 lipiec, nasz ulubiony dzień!

Zakochać się jest łatwo,
ale pozostać zakochanym to coś wyjątkowego.



3 najwspanialsze lata razem.
jak minął Nam dzień?
niby zwyczajnie, ale zarazem wyjątkowo.
i wygrałam dziś po raz pierwszy w monopoly z moim chłopakiem(w eurobusiness mi lepiej szło!),
nie wiem czy to taki prezent od Niego czy w końcu moja strategia zadziałała, haha! :D
księżyc - kiedyś nauczę się go fotografować!


dziękuję Wam za wszystkie komentarze i obserwacje!
całuję Was w noski i śpijcie smacznie. :*

16 komentarzy:

  1. Tylko nie wydaj wszystkiego od razu :SD hi hi

    OdpowiedzUsuń
  2. wytrwałości w kolejnych latach :*
    moja rocznica za niecały miesiąc, oh :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęścia nadal Wam życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej :)

    piękne słowa
    Zakochać się jest łatwo,
    ale pozostać zakochanym to coś wyjątkowego. ♥

    po moim stażu z moją marudą powiem Ci, że te słowa to czysta prawda :)

    Gratuluję wam już 3 lat :) oby dłużej, jak najdłużej :):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jesteś zadowolona! Tak trzymaj:)
    Spokojnej nocki, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 lata, wow. Gratuluje i życzę jeszcze więcej miłości :) Ja jestem mistrzem w monopoly, mogę Cię podszkolić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i kolejnych x lat razem =]

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje wspaniała rocznica ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję Kochana :* u nas 14 sierpnia 3,5 roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję 3 lat razem oraz wygranej w monopoly! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też wolę Eurobiznes:D ale gratuluję tej wygranej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ! :) Widzę, że nie tylko my wybieramy SPHINXA na romantyczne kolacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam! oby jak najdłużej razem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo 3 lata, u nas 3 lata miną w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń