6 lipca 2012

20 lat minęło...

wcale nie jak jeden dzień!

Ogólnie lata mi się ciągną! (i dobrze)
ale ostatni rok zlecial mi niemiłosiernie szybko.
nie wiem czy to zasługa zmiany trybu życia (z ucznia na studenta) czy jak, ale nawet mi się to podoba! :)
teraz do 24 znów może zlecieć, a potem niech czas się zatrzyma! :)

dzisiejszy dzień?
bardzo udany!
znów będę pachnieć moim ukochanym goshem ( tu buziak dla mojego chłopaka! :* ) i nocami grać w monopoly ( tu buziak dla mojej kuzynki! :* ) resztą prezentów się nie pochwalę, o! :D

częstuję Was na dobranoc jednym z moich ulubionych soków i uciekam spać! :)

18 komentarzy:

  1. Matko, jakie Ty masz piękne oczy! w nagłówku wyglądają nieziemsko. sTO LAT!

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłam sobie kiedyś podobne zdjęcie do tego, które masz w nagłówku :)
    Oczyska masz cudne! STO LAT i jeszcze więcej!
    a w monopoly również bym zagrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w gronie 20latek ;)
    Wszystkiego dobrego:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lipcowa panienka:) Po pójściu na studia czas po prostu zapier...:D

    Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia marzeeń :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wejdź na tą stronę, czeka Cię tam niespodzianka :)

    http://kosmetykowy.blogspot.com/2012/07/47-ponowne-losowanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :) Nagroda będzie Twoim spóźnionym prezentem urodzinowym :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie piłam ; )
    Spelnienia marzen ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. cała przyjemność po mojej stronie to tak w razie czego jakby gdzieś Ci umknął ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w takim razie bardzo się cieszę, że mogłam pomóc :)

    Mi już raz nagroda przeszła koło nosa, nie mogłam sobie tego wydarować hehe :) :P

    OdpowiedzUsuń
  11. spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego ;) spełnienia marzeń i dużo szczęścia;*

    OdpowiedzUsuń
  12. także spóźnione ale szczere ;) wszystkiego naj naj naj i spełnienia każdego z marzeń ♥ wszystkiego dobrego :*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. dałabym sobie rękę uciąć, że jesteś w moim wieku, ale ja jestem - o zgrozo! - starsza;p

    sto lat spóźnione, acz szczere;)

    agateq.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :*
      a po czym wnioskowałaś mój jakże poważniejszy wiek? :D

      Usuń