wygrana!

co za głupi dzień... :(
mimo, że zdałam ustny egzamin, którego tak strasznie się obawiałam to wydarzyło się coś czego nie chciałam i od południa mój humor jest totalnie nie taki jaki bym chciała!
ale ja nie o tym!
Chciałam Wam się pochwalić moją pierwszą wygraną na blogspocie!!
Wygrałam piękną bransoletkę z JouJou na blogu przystankowa ballada <3
Mogłam wybrać sobie jedną bransoletkę spośród kilku i mój wybór padł na:
zdjęcie z bloga Ballady :)

Podoba Wam się?
Sugerowałam się kolorem i wzorem. Myślę, że latem na pięknie opalonej ręce i do jasnych paznokci będzie prezentowała się wspaniale! :)

Pozdrawiam, Sylwia. :)

Komentarze

  1. gratuluję :) fajna, kolorowa
    idealna na lato

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bransoletka :)

    Gratuluje zdanych egzaminow i wygranej !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :) Bardzo podoba mi się ta bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka świetna... i ten splot i kolory... Jak się patrzy to od razu poprawia się humor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piiiiękna! gratuluję Kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty