28 czerwca 2012

Woda Toaletowa, Gosh

Dzisiaj przedstawiam Wam wodę toaletową marki Gosh .
Seria No2. 


Kilka słów od producenta:
Zapach z grupy owocowo-leśno-zielonej. Owinięty nieodparcie kobiecą, czułą i seksowną nutą.
Jest nowoczesną nutą zapachową dla kobiet, które chcą pozostawić niezapomniane wrażenie.

Trwałość zapachu - bardzo wysoka.


Płynące z nuty głowy orzeźwienie i świeżość to zasługa zapachów cytryny, czarnej porzeczki i mandarynki, doprawionych mieszanką zielonych nut egzotycznych traw. W nucie serca kusi woń konwalii, jaśminu, róży i frezji oraz delikatny akcent brzoskwini, jabłka i moreli. Nuta bazowa wyczarowuje zmysłową harmonię białego piżma oraz ambry, zaś cedr i drzewo sandałowe nadają całej kompozycji niezwykłej subtelności i uwodzicielskiego charakteru.

I o dziwo (bo rzadko mi się to zdarza;) ) zgadzam się z nim w stu procentach!
 



Zapach i trwałość:
Piękny, charakterystyczny zapach, który utrzymuje się do kilku godzin na ciele, i do kilku dni na ubraniu!
Zapach nie dusi, a kusi. Jest bardzo subtelny. Według mnie ze względu na świeżą nutę jest najlepszy na lato.

Wydajność:
Ja jej codziennie nie używałam, a że tak powiem "okazyjnie" i uważam je za naprawdę bardzo trwałe!

Opakowanie:
Buteleczka jest zwykła, zgrabna, prosta, szklana.

Cena i dostępność:
Ostatnio spotkałam go w wispolu 99 zł. Na pewno też będzie w rożnych perfumeriach.

Pojemność:
50 ml.

Czy polecam?
Jak najbardziej!

Zdecydowanie są to moje ulubione perfumy!

4 komentarze:

  1. świetna ta woda :) Zapraszam Cię na koonkurs, który trwa u mnie na blogu :) Do wygrania jest bon o wartości 300zł do wykorzystania na suknię wieczorową w sklepie DESIRER :) Zapraszam :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. a moze bym sie skusila, lubie takie zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam je to są jedne z najładniejszych zapachów od Goscha i polecam jeszcze Kaosa też ładnie pachnie:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń