TAG: Wyróżnienie

Zostałam wyróżniona przez Słonecznik.
Dziękuję Ci! :*

ZASADY:
1.Należy napisać od kogo dostało się wyróżnienie.
2.Umieścić banerek.
3.Napisać 7 rzeczy o sobie.
4.Podarować wyróżnienie 10 blogom.
1. Kocham dzieci i mimo tego, że nienawidzę gdy cierpią staram się dawać im radość poprzez najprostsze czynności - dlatego jestem wolontariuszką w hospicjum dla dzieci.
2. Uwielbiam programy o podłożu kryminalnym (jestem fanką wieczornych programów TLC, Zone Reality Investigation Discovery) i o medycynie sądowej.

3. Dzienny makijaż zajmuje mi ok 10 minut (podkład, eyeliner, tusze, róże i czasami puder)

4. Mam bzika na punkcie:
-  kotów, uwielbiam je! (gdybym tylko mogła zaadoptowałabym wszystkie, które nie mają domu! )  
- kolczyków do uszu (mam ich masę! - może kiedyś zrobię jakiś post o nich.)
- lakierów do paznokci (kupuję - maźnę pazurki 2-3 razy i gęstnieją. tego muszę się oduczyć! )
- mocno wy-tuszowanych rzęs! (mogę nie mieć podkładu, ale rzęsy zawsze muszą być piękne, czarne, długie i podkręcone!)

5. Szalenie kocham od ponad 3 lat jednego i tego samego mężczyznę. I nie wyobrażam sobie mojego codziennego funkcjonowania bez Jego osoby obok mnie. :) (tak jestem zazdrosna o Niego! :) )

6. Panicznie boję się pająków i innych robali! ( Nie wiem czemu, ale nie umiem podejść do tych malutkich, jakże nieprzyjemnych istot przyjaźnie lub chociaż z dystansem - "jest  to jest, trudno ". )

7. Nie tknęłam papierosa i przenigdy nie tknę. Od małego czuję jakieś obrzydzenie do tego nałogu i cieszy mnie to niesamowicie :) (byłam mała coś sobie ubzdurałam i tak zostało! :) )


TAGuję:

Komentarze

  1. mam to samo z tuszowaniem rzęs, kotami, pająkami no i chłopakiem :D też od 3 lat ten sam, zazdrośnik ze mnie straaaszny, ale on jakoś z tym żyje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za oTAGowanie :) Postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję dziękuję ♥♥♥ ciągle zapominam robić te tagi eh eh

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam tak samo z tuszowaniem rzęs,
    kochana jeśli chcesz zarejestruj się na shiny box jest zupełnie za darmo kliknij w mój link polecający http://shinybox.pl/?ref=820af52

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam kotki :)
    Dziękuje za otagowanie :)
    Już odpowiedziałam na tag :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój nick to Słonecznik :P

    fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje :) Zajmę się tym jeszcze dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam seriale kryminalne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty