26 czerwca 2012

TAG + chwalipięta ze mnie!

hej Wam!
przychodzę do Was z:
po pierwsze : Tagiem!

ZASADY:

1. Banerem jest wklejone zdjęcie.
2. Napisz kto Cię otagował.
3. Wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy, które lubisz, które czynią Cię szczęśliwą, te wszystkie drobnostki, dla których warto żyć. Szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt banalne, by je wymienić, ale które poprawiają Ci humor.
4. Otaguj kilka osób.
Zostałam oTAGowana przez yemelkę!


Co lubię a nawet to co uwielbiam?! Tego jest masa i jeszcze więcej,
wypisze tylko kilka/kilkanaście rzeczy, które przyszły mi od razu do głowy. :)

* dłuugie, letnie wieczory i spacery nad rzeką z moim chłopakiem.
* programy kryminalistyczne.
* wakacje.
* koty i psy!
* gekony lamparcie.
* swoje oczy i rzęsy.
* fotografować.
* zoo!
* siatkówkę.
* robić niespodzianki mojemu chłopakowi.
*kakao.
*czekoladę.
* dużo, ale nie-długo! spać.
* jeździć na rowerze.
* wodę niegazowaną.
* komedie i komedie romantiko.
* sałatki, różne różniaste!
* męskie zapachy.
* długie kąpiele z gazetą w ręce.
 * pizzę mojej cioci i zupę owocową mojej babci.
* gdy portfel mi się nie domyka. :D 
 * każdą chwilę, którą spędzam w hospicjum.
* wygłupiać się z moją młodszą siostrą.
* układać puzzle/klocki.
* wyprzedaże i promocje.
*czasami sobie w coś pograć na laptopie.
 * tusze do rzęs.
* podróże.
* pograć w kręgle i bilard.
 * trójmiasto i Kraków
* róże i lilie.
* lakiery do paznokci.

taguję wszystkie osoby, które przeczytały tą notkę, a na TAG nie odpowiedziały! :)



i druga sprawa to moja wygrana!
nie uwierzycie jaka dziś była moja radość, gdy weszłam na pocztę i przeczytałam wiadomość od Jofki, że wygrałam w jej rozdaniu! aaaaa! mój chłopak cieszył się razem ze mną, dopiero po uspokojeniu mej euforii dokładnie tłumaczyłam mu co to są rozdania na blogach! :D
zobaczcie co znajdę w paczuszce:

dziękuję jeszcze raz! :*

przypominam o rozdaniu. :) 

9 komentarzy:

  1. Nudziak też bardzo mi się podoba:) Ale kochana, takie i wiele innych kolorów są do wygrania w konkursie na moim blogu, a jego zasady są bardzo proste więc serdecznie zapraszam:

    http://syllunia.blogspot.com/2012/06/konkurs-wo-wygrania-3-zestawy-lakierow.html#comment-form


    P.S. Gratuluję wygranej- paczka robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. łooł gratuluje ja tez biore udział w rozdaniu u innej blogerki ale pewnie nie wygram jak zwykle :D:D

    zapraszam do mnie,((a jeśli lubisz kosmetyki to zapraszam do akcji..jakbyś mogła zarejestrować się na stronę dotyczącą pudełka z ostatnich dwóch postów byłabym wdzięczna )) :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jak wygrałam pierwszy raz to też najpier przyżywałam ekscytację a potem musiałam mojemu tłumaczyć o co mi w ogóle chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ;) "dłuugie, letnie wieczory i spacery nad rzeką" kiedy jak nie teraz ;) za oknem ładna pogoda, wieczory ciepłe ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahaha chłopak by się cieszył z Tobą i cieszył i cieszył chociaż i tak nie wiedział o co chodzi, hahaha faceci, ale oni są kochani. ;))

    OdpowiedzUsuń