23 czerwca 2012

sypialnie.

Witam Was w leniwą sobotę... Jako, że lubię, ba! uwielbiam przeglądać wystroje wnętrz to pokażę Wam dziś kilka, które mnie zauroczyły.  
Głównie sypialnie sponsorują mój sobotni wieczór inspiracji na przyszłe własne M!




Podobają mi się sypialnie raczej w jasnych kolorach, aczkolwiek kiedyś widziałam czarno-białą sypialnie i była równie przepiękna! I według mnie sypialnia nie może być zagracona! Co jak co, ale to będzie chyba jedyne pomieszczenie w którym porządek będzie gościł 365 dni w roku! :)

11 komentarzy:

  1. przesliczne są :)
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje, marzy mi się ładny, klasyczny, ale zarazem ciepły kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubie pomarzyć sobie o urządzaniu mojej przyszłej sypialni, mi sie marzy baldachim nad łózko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sypialnia w fiolecie jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia! Masz może profil na pinterest? Zachęcam, super kopalnia inspiracji :) Mam tam też tablicę z pomysłami na wnętrza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo ładnych aranżacji można też obejrzeć na beds.pl - biały kolor jest ostatnio bardzo popularny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne takie eleganckie:)Mnie też czeka zrobienie sypialni i pomału przeglądam różne pomysły ale jest tak wiele cudownych że głowa pęka:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenie...
    dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń