Rozdanie!! 2 eucerinki szukają domu!

Zapraszam Was dziewczyny na malutkie rozdanie!
Do wygrania są 2 kosmetyki pielęgnacyjne firmy EUCERIN.
Tonik i żel oczyszczający.


Nieużywane, nieodkręcane, nie wąchane nawet! :)

kilka słów na temat:
Eucerin DermoPURIFYER Żel oczyszczający:
  • łagodnie i skutecznie oczyszcza skórę
  • usuwa nadmiar sebum i zanieczyszczenia
  • usuwa makijaż
  • działa przeciwbakteryjnie
  • nie zatyka porów (niekomedogenny)
  • nie zawiera mydła
  • przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych
  • do stosowania także w połączeniu z powszechnie stosowanymi lekami przeciwtrądzikowymi
Kilka słów na temat:
 Eucerin DermoPURIFYER Tonik:                                                                          
  • odświeża i oczyszcza skórę
  • odblokowuje pory (działa komedolitycznie)
  • działa przeciwbakteryjnie
  • zapobiega powstaniu niedoskonałości i zmian trądzikowych
  • nie powoduje przesuszenia skóry
  • beztłuszczowy
  • nie powoduje interakcji z powszechnie stosowanymi lekami przeciwtrądzikowymi



Co trzeba zrobić?
  • Po prostu być obserwatorem mojego bloga.
Jak zwiększyć swoje szanse? (nieobowiązkowe!)
  • Dodać mój blog do blogrolla. (+1 los) 
  • Dodać notkę z linkiem i zdjęciem do rozdania. (+1 los) - (nie wymagam nowego posta, wystarczy napomknienie o rozdaniu wraz ze zdjęciem i linkiem do tej notki)
  • Dodać informację o rozdaniu wraz ze zdjęciem na pasek boczny. (+2 losy) 
  • Dodatkowy los otrzymują osoby, które obserwowały mnie do tej pory. (+1 los) -ostatnią obserwatorką jest yamelka.




Regulamin:
Zastrzegam sobie zmianę regulaminu w trakcie jego trwania.

1. Zgłaszając się do rozdania wyrażasz zgodę na akceptację niniejszego regulaminu oraz wymienionych  w nim zasad rozdania.
2. Zwycięzca nie ponosi żadnych kosztów - koszt przesyłki pokrywam ja.
3. Udział w rozdaniu mogą brać tylko osoby posiadające blogspota.
4. Rozdanie trwa 23.06.2012 - 23.07.2012 do północy.
5. Nagroda będzie wysłana tylko i wyłącznie na terenie Polski
6. Dane (imię, nazwisko, adres zamieszkania) zostaną użyte tylko i wyłącznie na potrzeby rozdania. 
7. W rozdaniu może wziąć udział osoba pełnoletnia bądź posiadająca zgodę opiekuna/rodzica.
8. Rozdanie odbędzie się tylko wtedy gdy zgłosi się do niego minimum 30 osób. 
9. Blogi które nie wezmą udziału w rozdaniu to: typowo "rozdaniowe", takie na których nie ma żadnych notek, takie na których od bardzo długiego czasu nie pojawiła się nowa notka.
10. Wszelakie pytania kierować proszę na: sylwia_k7@wp.pl 
 * poprawiłam treść punktu 9 (napisałam to na chłopski rozum) ponieważ była prawdopodobnie niezrozumiała dla wielu osób.



Dla ułatwienia podaję formularzyk:

Obserwuję jako:
E-mail:
Dodałam do blogrolla:
TAK(link) /NIE
Wspomniałam o rozdaniu w notce: TAK(link) /NIE
Dodałam informację na pasek boczny:
TAK(link) /NIE
Obserwowałam Cię przed rozdaniem: TAK/NIE

Powodzenia życzę! :)

Komentarze

  1. Obserwuję jako: Alieneczka
    E-mail: alieneczka@o2.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwowałam Cię przed rozdaniem: TAK


      szybkość to moje drugie imię :)))
      dzięki za info, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. zgłoszenie prawidłowe, 2 losy

      Usuń
  2. Obserwuję jako: ev69
    E-mail: ev.demianiuk@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK http://kosmetyczkazwyczajnejdwudziestolatki.blogspot.com/
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoszenie prawidłowe, 5 losów.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora. - niestety nie mogą wziąć zgłoszenia pod uwagę, ponieważ komentarz zgłoszeniowy został usunięty.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana literówkę znalazłam:usuwa nadmiar serum ;-) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. późna pora zrobiła swoje, haha :D
      już poprawiłam! :)

      Usuń
  6. Obserwuję jako: EdytaWiśniewska
    E-mail: edyta210@interia.pl
    Dodałam do blogrolla: TAK www.sekretnapuszkaawniej.blogspot.com
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK www.sekretnapuszkaawniej.blogspot.com
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Awangarda
    E-mail: twojeserce@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: TAK www.malinoweciacho.blogspot.com
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek
    boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed
    rozdaniem: TAK

    Bardzo mnie kuszą te Eucerinki, mam od Eucerin płyn micelarny i to mój ulubieniec. Także bardzo bym chciała, także przetestować te produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: nieszka
    E-mail: aga006@poczta.onet.pl
    Dodałam do blogrolla: TAK http://nieszkax3.blogspot.com/
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny:NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem:NIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: dżoana
    E-mail: urodomania.blogspot@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: TAK http://urodomania.blogspot.com/
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Immenseness
    E-mail: immenseness90@o2.pl
    Dodałam do blogrolla: TAK http://immenseness.blogspot.com/
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK http://immenseness.blogspot.com/
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: agnieszkazg
    E-mail: agoooooosia@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Kasia M
    E-mail: poziomka6@vp.pl
    Dodałam do blogrolla: nie
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: nie

    OdpowiedzUsuń
  13. A pewnie, że się zgłoszę :)

    Obserwuję jako: Słonecznik
    E-mail: joanwi@interia.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: kubekczekolady
    E-mail: phideaux18@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: notka w zakładce rozdania http://naratunekwlosom.blogspot.com/p/rozdania.html
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK http://naratunekwlosom.blogspot.com
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    Zawsze chciałam przetestować, czy kosmetyki Eucerin są tak dobre, jak mówią :) Spróbuję szczęścia więc :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: WalkingOnAir
    E-mail: ankak1@poczta.onet.pl
    Dodałam do blogrolla: TAK http://walkingonair-walkingonair.blogspot.com/
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Małgorzata Kotkulkowa
    E-mail: kotkulki@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję Cię jako: natalia311
    E-mail: natalia311@interia.eu
    Dodałam do blogrolla: /NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak bloga, nie przyjmuję zgłoszenia.

      Usuń
  18. Obserwuję jako: Nimva
    E-mail: nimva@op.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: NiebieskieSzpilki
    E-mail: niebieskieszpilki92@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: TAK http://niebieskieszpilki92.blogspot.com/2012/06/moja-top-5-z-kosmetyki-kolorowej.html
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: violaa9
    E-mail: violaa9@interia.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: MonikaB
    E-mail: monek88@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: czarnulkaa
    E-mail: klaudia.sobolewska277@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK http://modelinkaaa.blogspot.com/
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: karolina1813
    E-mail: karolina1813@opoczta.pl
    Dodałam do blogrolla: TAK http://www.karolina-partofmylife.blogspot.com/
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK http://www.karolina-partofmylife.blogspot.com/
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Wiedźminka
    E-mail: a_rey@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Dominika
    E-mail: dominikaa1@onet.com.pl
    Dodałam do blogrolla: Nie
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: Nie
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK www.piekno-tkwii-w-detalach.blogspot.com
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: pyzata.jagoda
    E-mail: pyzata.jagoda@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: TAK http://pyzata-jagoda.blogspot.com/
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK http://pyzata-jagoda.blogspot.com/
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: mentoska
    E-mail: miee12@o2.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: TAK http://ambasadorka-testerka.bloog.pl/id,331191885,title,Nowe-zdobycze,index.html
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję teraz z blogspotaa http://ambasadorka-testerka.blogspot.com/ i dodałam do blogrolla ;)

      Usuń
  28. Obserwuję jako: Syśka
    E-mail: jejekscelencja@hotmail.com
    Dodałam do blogrolla: TAK http://jejekscelencja.blogspot.com
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: TAK http://jejekscelencja.blogspot.com/2012/07/maskujmy-sie.html#more
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK http://jejekscelencja.blogspot.com
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoszenie prawidłowe, 6 losów.

      Usuń
  29. Obserwuję jako: Cherish your dreams
    E-mail: jolcia614@interia.pl
    Dodałam do blogrolla: nie
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: tak http://cherish-your.blogspot.com/p/rozdania.html
    Dodałam informację na pasek boczny: nie
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: frau
    E-mail: a_nusia93@buziaczek.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: TAK http://anusia93.blogspot.com/2012/07/rozdanie-u-grimageeblogspotcom.html
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK http://anusia93.blogspot.com/
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: xkeylimex
    E-mail: kaylime@onet.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako:Darkness
    E-mail:darkness00128@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE
    to znaczy nie oficjalnie ;) ale czytam już od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Katarzyna
    E-mail: gogunia3@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: MintElegance
    E-mail: angelika.swiatek@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK mintelegance.blogspot.com
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Paubia
    E-mail: paubiana@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: TAK http://paubiana-i-jej-swiat.blogspot.com/
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny:NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Luiza
    E-mail: luiza3554@o2.pl
    Dodałam do blogrolla: TAK (urodnisia.blogspot.com)
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: TAK(http://urodnisia.blogspot.com/2012/07/lakier-ados-extra-long-lastng-recenzja.html)
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory bardzo, już poprawilam, musialam zapomnieć po prostu:)

      Usuń
    2. zgłoszenie prawidłowe, 3 losy.

      Usuń
  37. Obserwuję jako:♥Natalia♥
    E-mail:natalia38@poczta.onet.pl
    Dodałam do blogrolla:NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce:NIE
    Dodałam informację na pasek boczny:NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem:NIE

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Cookie
    E-mail: eelcia1986@interia.pl
    Dodałam do blogrolla: Nie - nie wiem jak ;-O
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: Tak
    http://lubinielubi.blogspot.com/2012/07/biore-udzia-w-rozdaniu-u.html
    Dodałam informację na pasek boczny: Nie
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: Niestety nie

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: Mania
    E-mail: marishia92@hotmail.com
    Dodałam do blogrolla: TAK mygirlishkingdom.blogspot.com
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: TAK http://mygirlishkingdom.blogspot.com/2012/07/baza-pod-lakier-maybelline-salon.html
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK mygirlishkingdom.blogspot.com
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem:NIE
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoszenie prawidłowe, 5 losów.

      Usuń
  40. Obserwuję jako : RudaŚka
    E mail : fudasia@interia.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: TAK http://ziombell.blog.onet.pl/Rozdania-bierzmy-udzial,2,ID478162483,DA2012-07-04,n
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: JustTheOne
    E-mail: karo.pietka@gmail.com
    Dodałam do blogrolla:NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę w obserwowanych.
      do tego na blogu nie ma żadnych notek.

      Usuń
  42. Obserwuję jako: lady1307
    E-mail: lady1307@interia.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK http://magicwordcherry.blogspot.com/
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: Kasia
    E-mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK http://modawedlugkasi.blogspot.com/
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: Chyba nie, ciężko mi powiedzieć, bo już jakiś czas Cię obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoszenie prawidłowe, 4 losy.


      tak, mieścisz się w 92 osobach, które obserwowały mnie przed rozdaniem. :)

      Usuń
  44. Obserwuję jako: Sylwusia
    E-mail: bag.full.of.surprises@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: TAK http://bag-full-of-surprises.blogspot.com/
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: Jagax3x3
    E-mail: jaga99111@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na blogu od bardzo długiego czasu nie widzę notki, więc nie przyjmuję zgłoszenia.

      Usuń
  46. Obserwuję jako: Saga
    E-mail: saga91@ymail.com
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Mejdzor
    E-mail: chamstwo@vp.pl
    Dodałam do blogrolla:NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny:NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: Hajnówka
    E-mail: thehajnowka@interia.eu
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: TAK(http://thehajnowka.blogspot.com/p/rozdaniakonkursy.html)
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: bobik
    E-mail: becha@onet.eu
    Dodałam do blogrolla: nie
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: nie
    Dodałam informację na pasek boczny: nie
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: nie

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: Jessie
    E-mail: justynai@op.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce:NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    Jakie ty masz śliczne oczy *.* !

    Zapraszam Cię na moje rozdanie kosmetyczne ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoszenie prawidłowe, 1 los.

      dziękuję. :)

      Usuń
  51. Obserwuję jako: Kinia
    E-mail: kinga_p91@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: nie
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: http://kinga-i-robert.blogspot.com/p/rozdania.html
    Dodałam informację na pasek boczny: http://kinga-i-robert.blogspot.com/
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: nie

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako: piaskoryba
    E-mail: piaskoryba@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: nie
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: nie
    Dodałam informację na pasek boczny: nie
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: nie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: ROXANNE
    E-mail: roksanajaniszewska@gmail.com
    Blogroll:nie
    Notka:nie
    Banner:tak
    Obserwowanie przed rozdaniem: nie
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako: jackietwist
    E-mail: leipziger.k@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowanie przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę w obserwowanych, a próbując wejść na bloga pokazuje mi się komunikat: profil jest niedostępny.

      nie przyjmuję zgłoszenia.

      Usuń
  55. Obserwuję jako: Ania
    E-mail: tierra.es.mia@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK + http://tierra-es-mia.blogspot.com/
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako: Ola
    E-mail: olasurowiak@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: TAK (http://spill-the-time.blogspot.com/)
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ojj widze swoje marne szanse, ale co tam ;)
    Obserwuję jako: Babsi
    E-mail: katrin15@onet.eu
    Blogroll:nie
    Notka:nie
    Banner:nie
    Obserwowanie przed rozdaniem: nie
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako: Ewelina Garbarczyk
    E-mail: idealniedoskonalosci@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak notek na blogu, nie przyjmuję zgłoszenia.

      Usuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako: Pycia
    E-mail: pycia_12@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: TAK http://brazowookadziewczyna.blogspot.com/
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako: Lejdziakowa
    E-mail: ladym@spoko.pl
    Dodałam do blogrolla: TAK http://lejdziakowa.blogspot.com/
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK http://lejdziakowa.blogspot.com/
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako: paoleczka
    E-mail: paula.kolak@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: Niestety dopiero Cie znalazlam ;)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako AnnZ
    e-mail ani-95@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako: becia114
    E-mail: becia114@interia.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak bloga, nie akceptuję zgłoszenia.

      Usuń
  65. Obserwuję jako: Parole
    E-mail: parooole@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: tak
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: /NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: /NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: Niestety nie, dopiero wkraczam w świat blogowy:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako: Patrycja Rodzonek
    E-mail: patrycja.rodzonek@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: Nie

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako: Kasia
    E-mail: klelen@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    I zapraszam na moje rozdanie - kosmetyki z The Body Shop :-)

    http://sofiasmum.blogspot.de/2012/07/rozdanie-podziekowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako: AniaSKF
    E-mail: 11lip85@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: /NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: /NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: /NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: /NIE

    nie mam bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak bloga, nie akceptuję zgłoszenia.

      Usuń
  69. Obserwuję jako: tyleradosci
    Email: tyleradosci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak bloga, nie akceptuję zgłoszenia.

      Usuń
  70. Obserwuję jako: Karolina G.
    E-mail: yagoda_she@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem:NIE

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako: Katjuszka
    E-mail: kala3@op.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: TAK http://katjuszka1989.blogspot.com/2012/07/rozdanie-u-grimagee.html
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli w ciągu 3 dni nie zobaczę więcej recenzji na blogu, nie wezmę go pod uwagę przy losowaniu, ponieważ jest to jak dla mnie póki co blog rozdaniowy.

      Usuń
    2. nie biorę pod uwagę - blog typowo rozdaniowy.

      Usuń
  72. Obserwuję jako: Magdalena W
    E-mail: wikarjak.magdalena@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na blogu nie ma od prawie roku nowej notki, nie przyjmuję zgłoszenia.

      Usuń
  73. Obserwuję jako: karolka1502
    E-mail: karola252@op.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak bloga, nie przyjmuję zgłoszenia.

      Usuń
  74. Obserwuję jako: kayah planeta
    E-mail: planetakayah@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: nie (nie mam )
    Wspominałam o rozdaniu w notce: nie
    Dodałam informację na pasek boczny: tak http://planetakayah.blogspot.com/
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: nie

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako: mariita
    E-mail: marita.a@interia.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: TAK - http://mariita.pinger.pl/m/13619088
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoszenie niezgodne z regulaminem.

      Usuń
    2. Przepraszam, ale którego z warunków nie spełniłam?

      Usuń
    3. brak możliwości zweryfikowania Twojego bloga w bloggerze (punkt 3).

      "Nie można wyświetlić żądanego profilu usługi Blogger. Wielu użytkowników usługi Blogger nie zdecydowało się jeszcze na upublicznienie swoich profilów."

      A po wspomnieniu na pringerze śmiem twierdzić, że bloga na blogspocie nie posiadasz.

      Usuń
    4. Owszem posiadam, ale sądziłam, że to bez znaczenia, na którym z blogów umieszczę wpis o tym candy. Jeśli istniała możliwość by nie dodawać go w ogóle.

      Usuń
    5. krótko mówiąc jeśli posiadasz bloga na blogspocie - podaj link.
      jeśli wszystko będzie ok (czy li nie bedzie to nowy blog /blog z rozdaniami/ blog od dawna bez notki) to weźmie on udział w losowaniu.

      Pozdrawiam,S.

      Usuń
    6. w takim razie nie biorę pod uwagę.

      Usuń
  76. Obserwuję jako: MuStories (inna ikonka ze zdjeciem niz tu)
    mail: jagoda.bemben@gmail.com
    e-mail: dodałam do blogrolla: NIE
    Notka: NIE
    Informacja w pasku bocznym: TAK
    Obserwowałam przed rozdaniem: chyba tak (trzeba sprawdzić bo nie chcę kłamać:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję jako: Martusiek P
    E-mail: figlarniecom@o2.pl
    Dodałam do blogrolla: TAK http://figlarnie.blogspot.com/
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję jako:wulkan_energii
    E-mail: nikol812@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: TAK http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: TAK http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/2012/07/rozdanie-w-swiecie-blanki.html
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoszenie prawidłowe, 5 losów.

      Usuń
  80. Obserwuję jako: karinka190
    E-mail: karinka190@gmail.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: TAK
    http://kosmetoholiczka19.blogspot.com/2012/07/rozdanie-u-grimagee.html
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blog jest nowy, nie mogę wziąć go pod uwagę (nie mam pewności czy nie bedzie to blog typowo rozdaniowy) do tego dawno nie pojawila sie nowa notka.

      Usuń
  81. Obserwuję jako: Agata
    E-mail: agatasuliga@interia.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK wymuszonyalkoholemdobryhumor.blogspot.com
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję jako: Mała wredota
    E-mail: seetherka@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: TAK http://mala-wredota-bloguje.blogspot.com/
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako:karcia334
    E-mail:karcia334@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: http://oddamzaciebiezycie.pinger.pl/m/13657280/rozdanie-u-grimagee
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoszenie niezgodne z regulaminem.

      Usuń
  84. Obserwuję jako: KOSMETASIA
    E-mail: kosmetasia@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK www.kosmetasia.blogspot.com
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję jako: xfondness
    E-mail: xfondess@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: TAK - xfondness.blogspot.com
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE
    w razie wygranej proszę o kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję jako:Brain For Sale
    E-mail:spoiledqueeen@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: Nie
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: /NIE

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję jako: Madzinka
    E-mail: magda1234574@wp.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: TAK http://madzinka-ilovetymbark.blogspot.com/2012/07/zakupy.html
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK http://madzinka-ilovetymbark.blogspot.com/
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  88. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuję jako: Rincewind99
    E-mail: rincewind9998@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: TAK http://na-wymiane.blogspot.com/ (mozliwe ze za jakis czas bede zmieniac nazwe bloga, gdyby ten link nie dzialal to wejdz przez link w moim profilu :)
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: nie
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK ---> link jak wyzej
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: nie

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuję jako: Marta
    E-mail: martaaalebabka@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  91. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję jako:byjean
    E-mail: byjean94@gazeta.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE
    wydawało mi się,że już dodawałam komentarz ze zgłoszeniem, ale nie widzę go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałaś 2 :) poprzedni usunęłam.

      zgłoszenie prawidłowe, 1 los.

      Usuń
  93. Obserwuje jako : Oliwia blogerka
    E-mail - olivka99.happy@gmail.com
    Dodałam do blogrolla : TAK
    Wspomniałam w notce : TAK
    Dodałam na pasek boczny : TAK
    Obserwowałam przed rozdaniem : NIE
    www.happycosmetics99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłoszenie prawidłowe, 5 losów.

      Usuń
  94. Obserwuję jako: Książkowa.
    E-mail: wikaaaa0@o2.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję jako: Reila (Natasza Miszczuk)
    E-mail:nataszamiszczuk@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: TAK(swiat-panny-n.blogspot.com)
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: /NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: /NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: /NIE

    OdpowiedzUsuń
  96. Obserwuję jako: sia
    E-mail: dont_ask@vp.pl
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  97. Mam nadzieję, że nie za późno.
    obserwuję jako: Kara Wu
    e-mail: ka-rina@wp.pl
    blogroll: nie
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: NIE
    Dodałam informację na pasek boczny: NIE
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  98. Obserwuję jako: Karo lina
    E-mail: karciolina45@gmail.com
    Dodałam do blogrolla: TAK- http://koszmar-zwany-zyciem.blogspot.com
    Wspomniałam o rozdaniu w notce: TAK- http://koszmar-zwany-zyciem.blogspot.com/2012/07/blog-post.html
    Dodałam informację na pasek boczny: TAK- http://koszmar-zwany-zyciem.blogspot.com
    Obserwowałam Cię przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  99. Przepraszam, dopiero teraz zauważyłam, że rozdanie zostało skrócone. Mimo to mam nadzieję, że weźmiesz moje zgłoszenie pod uwagę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  100. Obserwuje jako- muscialexis
    e-mail- olenka2407@o2.pl
    Blogroll- NIE
    Notka- NIE
    Pasek boczny- NIE
    Obserwowałam cie przed rozdaniem- NIE

    OdpowiedzUsuń
  101. lusia :) i Karo lina - dodałyście zgłoszenia po zakończeniu. nie przyjmuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty