24 czerwca 2012

pomarańczka na paznokciach. (evershine)

czyli co dziś było na pazurkach (było bo kobieta zmienną jest i zamiast pomarańczy jest już ostry róż :D)


 Pazurki rosną swoim tempem, na razie ich nie piłowałam, nie obcinałam!

 Lakier EVERSHINE, nr 048 matt.

Cena - ja płaciłam za niego 2,50 na allegro
Pojemność - 10 ml
Kolor - w sumie nie różni się wiele od tego zapuszkowanego w butelce.
Trwałość - miałam go 1,5 dnia i póki co nic nie odprysło.
Krycie - na zdjęciu są 3 warstwy i widać nadal prześwity (ale to chyba urok tego typu kolorów....)
Konsystencja - rzadka.
Schnięcie - bardzo szybko.
Smugi - nie zostawia.
Pędzelek - standardowy, miękki. dobrze się nim rozprowadza emalię.
Bąbelki - brak.

Czy polecam ? - samą markę jak najbardziej tak za trwałość, natomiast ten kolor średnio.


24 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. baardzo podoba mi się kolor, a że małe prześwity są to nic ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest taki zły aż ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 warstwy i dalej prześwity, nie, nie, u mnie już odpada

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor. Chyba przyjrzę się tym lakierom na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś oTagowana! Zapraszam do zabawy! http://yamelka.blogspot.com/2012/06/tag-lubie-to.html

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi się kolorek podoba:) natomiast ostrego różu bym nie użyła, chociaż zależy jakby to wyglądało:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te wykrzykniki już naprawiłam, zauważyłam, że zapomniałam zmienić dostępności folderu na picassie. Ale w panelu cały czas się nie wyświetlają ;( Myślisz, że jakbym usunęła cały ten folder na picassie i zaczęła wstawiać te wszystkie zdjęcia od nowa to by coś by to dało? Trochę roboty by było, ale chciałabym, żeby to działało.

    OdpowiedzUsuń
  9. mimo że są prześwity ubóstwiam ten kolor <3 cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorek bardzo ładny, już go widzę na swoich paznokciach *.*
    tylko przeraża mnie ile warstw trzeba nałożyć :o

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor, szkoda tylko że dopiero po 3 warstwach kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki ! już zmieniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze żadnego lakieru tej firmy, a kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny kolorek tylko szkoda że nie kryje całkowicie...

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny :D taki wakacyjny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorek niczego sobie hmm martwią mnie twoje pazurki ;)) może brak witamin ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Podkradaj pomysł z mani, chętnie zobaczę efekty :)
    Ładny kolor, szkoda że po 3 warstwach są prześwity..

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolorek szkoda że są prześwity mimo 3 warstw ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A dla mnie właśnie kolor super :) Do opalenizny jak ta lala:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam Evershine i też polecam, miałam okazję przetestować 56 kolorów :) m.in. również ten, który przedstawiasz, faktycznie krycie ma niezbyt dobre, ale już inne numerki są nawet ok :)

    OdpowiedzUsuń