MIYO, mini drops, Lilac Bouquet.

Nowa zdobycz do której nie byłam przekonana nakładając ją na paznokcień, a teraz szkoda mi ją zmywać z paznokci! :)
Na wstępie zaznaczam, że pazurki malowane są na szybko przed wyjściem, więc średnio, a nawet niestarannie wyglądają! Za co Was przepraszam! :)

Lakier to MIYO, mini drops, Lilac Bouquet.
nr 41

Jedyne co bardzo mnie w nim drażni to fatalny pędzelek, okropnie źle się nim nakłada, ale po 5 paznokciu można się przyzwyczaić.
Lakier szybko wysycha.
Na zdjęciach jedna warstwa!
Przypuszczam, że dlatego tak szybko przy końcach zaczął odpryskiwać.

Cena: 3,50
Pojemność: 8ml
Dostępność: Ja go upolowałam w wispolu.


 Po jednym dniu końcówki prezentują sie tak:


 Zaczynam się zastanawiać czy spiłować paznokcie na okrągło czy w mój ulubiony prostokącik?
Hmm?

Komentarze

  1. Po 1 dniu niezbyt ciekawie. Pokrywałaś je top coatem??

    OdpowiedzUsuń
  2. prostokąt !;D

    pozdrawiam i zapraszam na moje rozdanie ;)

    http://ankowata.blogspot.com/2012/06/rozdanie-komsetyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, lubię takie :)

    U mnie w okolicy nigdzie nie ma tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny kolor z Essence, ale ten mnie przekonuje :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie to nie jest zależne od szablonu :)
    Jak piszesz nowego posta to koło ikony "wstaw film wideo" jest taka jakby kartka przerwana na pół. Wstawiasz ją tam gdzie chcesz żeby tekst był przerwany :)

    Jeszcze tylko wchodzisz w USTAWIENIA->INNE
    Zezwalaj na kanał w blogu: ustawiasz opcje Do miejsca zawijania tekstu.

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak jedna warstwa bez top coatu to ja też nie uważam za zły go :) a wręcz za całkiem dobrze kryjący :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestarannie pomalowane? gdybyś nie powiedziała, to nic bym nie zauważyła! :)
    fajny kolorek :) i jak na jedną warstwę to moim zdaniem kryje świetnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor :)
    ps.pod ostatnim postem zadałam ci pytanie, nie wiem czy zauważyłaś :P będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam z weryfikacji :) dzięki za cynk:)
    No to ja już czekam na ten lakierek z topem :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety to nie ja wygrałam :) znajoma zastanawiała się jak następuje odebranie tej nagrody skoro żadnej wiadomości z instrukcjami nie dostała, ale dziękuję za ostrzeżenie przekażę jej że ma wszystko dokładnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie mały jest ten świat ! :)
    Kolor rewelacyjny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow kolorek bardzo fajny!!:)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten kolorek jest fenomenalny ;) coś a'la lawendowy uwielbiam takie odcienie. Kolorek pięknie prezentuje się na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kolorek, u mnie w Wispolu nie ma mini dropsów, albo są gdzieś ukryte, bo nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do wychowawcy kolonijnego to mam kurs zrobiony i szukam ofert w internecie/wysyłam CV do biur podróży i zawsze coś się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty